Strona główna > NWO > „Wszyscy jesteśmy jedną drużyną”czyli światowy kahał promuje światową religię Antychrysta

„Wszyscy jesteśmy jedną drużyną”czyli światowy kahał promuje światową religię Antychrysta


W reklamie koncernu samochodowego Toyota występują reprezentanci czterech największych światowych religii czyli chrześcijaństwa, islamu, judaizmu i buddyzmu. Reklamowy filmik koncernu Toyota stał się przyczyną oburzenia hinduistycznego duchowieństwa przeto brakuje w tej reklamówce duchownego hinduistycznego, donosi Islam-today.

Na reklamowym filmiku video reklamującym samochód koncernu Toyota, o nazwie Tundra, duchowni głównych religii spóźniają się na finałowy mecz o mistrzostwo w  amerykańskim football’u. Rabin zajeżdża do różnych ośrodków religijnych ze swoimi przyjaciółmi: imamem, pastorem i buddyjskim mnichem. Nieoficjalnie kolegując się i wymieniając się żartami, przyjaciele jadą na mecz.

Przy końcu tego reklamowego video bohaterowie wymieniają się słowami z mniszkami, które także przyjechały na mecz. Prezes hinduistycznej wspólnoty USA, Radżan Zed, potępił koncern „Toyota” za zignorowanie trzeciej co do liczebności wyznawców religii świata i zażądał przeprosin za takie przeoczenie.

„Prawdopodobnie autorzy reklamowego video woleli raczej zostawić tylne siedzenie „Toyota Tundra” (wszystkich siedzeń jest 5-6) puste niż żeby zasiedli na nim hinduscy duchowni” – oburzył się Zed.

W końcówce tego reklamowego video, kiedy pokazani są obejmujący się: rabin, katolik, imam i buddysta, brzmią słowa: „My wszyscy jesteśmy jedną drużyną”.

UWAGA! Zaleca się włączenie automatycznego translatora w celu przetłumaczenia video.

Za: http://3rm.info/main/70396-mirovye-brendy-prodvigayut-cerkov-antihrista-video.html

Data publikacji: 10.02.2017

Szrapnel