Dziennikarze „Faktu” kwestionują prawdę o niemieckiej agresji 1 września

Dziennik „Fakt”, którego właścicielem jest niemiecko-szwajcarski koncern Rignier Axel Springer postanowił niuansować fakt, że agresji na Polaków dokonali niemieccy żołnierze, przy poparciu większości społeczeństwa .   Popularny dziennik odniósł się do działań szefa Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Klaudiusza Pobudzina, który wydał specjalną instrukcję przypominającą dziennikarzom TVP, w jaki sposób powinni mówić o II

Czytaj dalej