Strona główna > Finanse i pieniądze > Ponad półtora miliona klientów meksykańskiego banku wykorzystuje technologię biometryczną

Ponad półtora miliona klientów meksykańskiego banku wykorzystuje technologię biometryczną

aBank Santander Mexico wprowadził biometryczną technologie do obsługi swoich klientów. Jak zawiadamia rosyjski biometryczny portal BIOMETRICS.RU, rozpoznawanie klientów w tej instytucji kredytowej dochodzi teraz do skutku po ich głosie.

Odpowiednia technologia biometryczna jest zintegrowana z systemem telefonicznym banku, obsługując klientów w trybie automatycznym. Korzysta z opcji „Mój głos – moje hasło”, dzięki której klient może szybko uzyskać informacje na temat salda rachunku i możliwość wykonywania innych operacji.

Jeden top menadżerów banku Jose Ignacio Zoril zauważa, że ​​Banco Santander Meksyk stał się pierwszą instytucją kredytową w kraju i w Ameryce Łacińskiej, w którym wprowadzono technologię biometrii głosowej. Według szacunków Zoril’a, systemem „Mój głos – moje hasło” operuje już 1,7 mln klientów.

Na podstawie:

http://www.biometrics.ru/news/bolee_polutora_millionov_klientov_meksikanskogo_banka_ispolzujut_biometricheskie_tehnologii/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *