Strona główna > Polska > Metody pozycjonowania sklepu internetowego

Metody pozycjonowania sklepu internetowego

Dzisiaj większość polaków ma dostęp do sieci i aktywnie z niej korzysta, a większość użytkowników sieci regularnie robi w niej zakupy. Rynek e-commerce w Polsce jest naprawdę ogromny. Wielkość ta niesie za sobą też mało przyjazne aspekty dla sprzedawców. Na rynku e-commerce mamy do czynienia z ogromną konkurencją. Jak sobie poradzić samodzielnie z nią i rozpocząć sprzedaż o tym wszystkim w moim dzisiejszym artykule, którego opracowałem we współpracy znajomego Piotra, pracującego w najnowszym dziale Design Cart, który zajmuje się właśnie pozycjonowanie sklepów internetowych. Metod pozycjonowania jest wiele także w tym artykule zawarłem te najbardziej owocne, z którymi każdy sobie powinien poradzić. Część tych metod znajdziecie w oficjalnej ofercie Design Cart SEO za którą odpowiada sam Piotrek. Przejdźmy zatem do meritum tego artykułu.

Dzisiaj większość polaków ma dostęp do sieci i aktywnie z niej korzysta, a większość użytkowników sieci regularnie robi w niej zakupy. Rynek e-commerce w Polsce jest naprawdę ogromny. Wielkość ta niesie za sobą też mało przyjazne aspekty dla sprzedawców. Na rynku e-commerce mamy do czynienia z ogromną konkurencją. Jak sobie poradzić samodzielnie z nią i rozpocząć sprzedaż o tym wszystkim w moim dzisiejszym artykule, którego opracowałem we współpracy znajomego Piotra, pracującego w najnowszym dziale Design Cart, który zajmuje się właśnie pozycjonowanie sklepów internetowych. Metod pozycjonowania jest wiele także w tym artykule zawarłem te najbardziej owocne, z którymi każdy sobie powinien poradzić. Część tych metod znajdziecie w oficjalnej ofercie Design Cart SEO za którą odpowiada sam Piotrek. Przejdźmy zatem do meritum tego artykułu.

Treść na sklepie internetowym

Jest to podstawa od której należy w ogóle rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem sklepu internetowego. Musisz najpierw mieć co dać użytkownikom sieci aby móc się do nich dostać. Google uwielbia treść i ją właśnie promuje. Nie da się bez treści wypozycjonować żadnego serwisu internetowego. Zacznij od wartościowych, unikalnych i obszernych opisów produktów, a następnie przejdź do rozszerzenia sklepu internetowego o blog, gdzie będzie publikował artykułu dotyczące najlepszych zestawień produktów, poradniki i ciekawe informacje dotyczące twej branży.

Artykuły gościnne

Jest to najbardziej czasochłonna metoda ale i najbardziej skuteczna. Nie ma to jak link otoczony merytoryczną treścią związaną z tematem twojego sklepu internetowego. Publikacja artykułów gościnnych jest to wejście w symbiozę z osobami prowadzącymi internetowe magazyny informacyjne, które potrzebują nowych wartościowych treści. Ty je dostarczasz w zamian za link. Jak znaleźć takie serwisy internetowe? Wystarczy skorzystać z platformy Whitepress.

Fora internetowe

Kolejna świetna metoda pozycjonowania. W przypadku form internetowych pozycjonerzy sklepów internetowych wykorzystują trzy formy linkowania. Pierwsza to linkowanie w do sklepu internetowego w poście. Posta taki musi być na prawdę wartościowy aby nie został usunięty przez administratora. Jest to najbardziej wartościowy link, zazwyczaj jest otoczony sporą ilością treści. Druga metoda to stosowanie linka w podpisie. Jeżeli uczestniczymy w tematycznych, merytoryczny dyskusjach to zamieszczanie w podpisie linka ma spory sens. Ostatnia metoda do dodawanie linku do swego sklepu internetowego w profilu użytkownika. O ile link ten nie wyświetla się gdzieś przy twoich postaw w konwersacjach jest mało wartościowy. Link w samym profilu zazwyczaj nie jest otoczony spora ilością treści a więc mamy do czynienia z najniższej jakości linkiem.

Katalogi sklepów internetowych

Kolejna metoda na zdobycie wartościowego linka. W sieci jest wiele list wartościowych katalogów stron internetowych do których warto dodać swój serwis WWW. Dla każdego katalogu tworzymy obszerny, unikalny opis. Nie które katalogi stron internetowych pozwalają na dodanie w treści linka do podstrony. Daje to możliwość stworzenia treści wartością zbliżoną do tradycyjnego artykułu.

Cztery metody, które są kluczowymi w pozycjonowaniu stron internetowych oraz sklepów ich skuteczność zależy głównie od dwóch czynników od wartości treści jaką publikujesz oraz od mocy danych stron WWW. Im silniejsze serwisy tym większa moc skierowana za pośrednikiem linka do Twojego sklepu internetowego.