Strona główna > Dziennikarstwo śledcze > Ludobójstwo dokonywane na Polakach…

3 thoughts on “Ludobójstwo dokonywane na Polakach…

  1. XXXZSAMNDBASHKJDASKJBKASBDKSChłopie Ty się lecz na nogi bo na głowę już za późno.
    późno.Takiego steku bzdur już dawni nie słyszałem,lepiej sobie poczytaj podręcznik z fizyki i zapoznaj się z zasadami powstawania smug kondensacyjnych.I jeszcze te głupie napisy typu zrzucanie cyklonu b na Polaków.Ty jesteś chory!!O zaprzeczaniu smogowi lub globalnemu ociepleniu już nie wspomnę.To samo o szczepionkach, które są obowiązkowe a nie przymusowe a to różnica,Tylko ktoś równie nawiedzony jak Ty może w to wszystko uwierzyć.

    1. Ty sie lecz czlowieku zanim chorobe znajdziesz w drugim czlowieku, to sa opryski z samolotow NATOwskich. Od konca lat 60 zaczeto instalowac specjalne systemy do rozpraszania smug kondensacyjnych w samolotach wojskowych zgadnij dlaczego? w cywilnych od konca lat 90-tych. Myslenie nie boli, zadaj sobie pytanie dlaczego zrobiono Miroslawiec-pilot nie siedzial za sterami-dlaczego drzwi-platforma zaladunkowa nie byla zamknieta(kto wsiadal w miedzyladowaniu – jacy oficerowie NATOwscy to byli? Czy komando wyskoczylo wczesniej i nie zdazylo ciala posadzic za sterami, ktos sie skutecznie bronil-walczyl? W momencie uziemienia maszyny i pozniej Smolensk, ale bez wylotu z Warszawy?. Kto prowadzil sledztwo w sprawie pierwszego zamachu i dlaczego wszycy zgineli-upchano ich w mediach do jednego samolotu, kiedy w prywatnych firmach sa zasady, ze kierwnictwo nie siada do jednego samolotu. Kopia nagran z czarnej skrzynki jest z 7 kwietnia 2010, kto wtedy lecial? Sp Piloci Protasiuk i Grzywna mowili o zaklocaniu urzadzen pokladowych z zewnatrz, jaki sprzet ludzie Putina sciagneli na lotnisko w dniu 7 kwietnia na przylot Tuska. Limuzyn na Siewiernym nie bylo na lotnisku dla dwoch Prezydentow i generalow NATOwskich? Dlaczego w Rosji przed 10 kwietnia, byly 3 katastrofy lotnicze. Dlaczego na zdjeciach satelitarnych z 5kwietnia byly biale plamy, ktore nalozone na zdjecie z 11-12kwietnia pokrywaly sie z najwiekszymi czesciami jakiegos samolotu-(bo profesor z Uniwersytetu Slaskiego Eugeniusz Wrobel specialista od komputerowych systemow naprowadzania, „tworca” lotniska Katowice-Pyrzowice powiedzial, ze jest w stanie udowodnic MAKowi ze szczatki ze zdjec z pod Siewiernego, nie naleza do TU-154 nr.101, pozniej profesora tragicznie zginal, zostal pociety pila motorowa, podejrzano jego syna, ktorego bez procesu sadowego wpakowano do psychiatryka, moze dostal jakis zastrzyk z choroba?) ktore prof. Ciszewski nazwal na konferencji raz „sniegiem, a na nastepnej powiedzial ze to nie snieg, ale cos reka ludzka uczynione.”. Myslenie nie boli.

    2. Czlowieku to ty sie lecz zanim chobe znajdziesz w drugim czlowieku, znasz przyslowie o belce w oku blizniego? To sa opryski z samolotow NATOwskich. Od konca lat 60 zaczeto instalowac specjalne systemy do rozpraszania smug kondensacyjnych w samolotach wojskowych zgadnij dlaczego? w cywilnych od konca lat 90-tych. Myslenie nie boli, zadaj sobie pytanie dlaczego zrobiono Miroslawiec-pilot nie siedzial za sterami-dlaczego drzwi-platforma zaladunkowa nie byla zamknieta(kto wsiadal w miedzyladowaniu – jacy oficerowie NATOwscy to byli? Czy komando wyskoczylo wczesniej i nie zdazylo ciala posadzic za sterami, ktos sie skutecznie bronil-walczyl? W momencie uziemienia maszyny i pozniej Smolensk, ale bez wylotu z Warszawy?. Kto prowadzil sledztwo w sprawie pierwszego zamachu i dlaczego wszycy zgineli-upchano ich w mediach do jednego samolotu, kiedy w prywatnych firmach sa zasady, ze kierwnictwo nie siada do jednego samolotu. Kopia nagran z czarnej skrzynki jest z 7 kwietnia 2010, kto wtedy lecial? Sp Piloci Protasiuk i Grzywna mowili o zaklocaniu urzadzen pokladowych z zewnatrz, jaki sprzet ludzie Putina sciagneli na lotnisko w dniu 7 kwietnia na przylot Tuska. Limuzyn na Siewiernym nie bylo na lotnisku dla dwoch Prezydentow i generalow NATOwskich? Dlaczego w Rosji przed 10 kwietnia, byly 3 katastrofy lotnicze. Dlaczego na zdjeciach satelitarnych z 5kwietnia byly biale plamy, ktore nalozone na zdjecie z 11-12kwietnia pokrywaly sie z najwiekszymi czesciami jakiegos samolotu-(bo profesor z Uniwersytetu Slaskiego Eugeniusz Wrobel specialista od komputerowych systemow naprowadzania, „tworca” lotniska Katowice-Pyrzowice powiedzial, ze jest w stanie udowodnic MAKowi ze szczatki ze zdjec z pod Siewiernego, nie naleza do TU-154 nr.101, pozniej profesora tragicznie zginal, zostal pociety pila motorowa, podejrzano jego syna, ktorego bez procesu sadowego wpakowano do psychiatryka, moze dostal jakis zastrzyk z choroba?) ktore prof. Ciszewski nazwal na konferencji raz „sniegiem, a na nastepnej powiedzial ze to nie snieg, ale cos reka ludzka uczynione.”. Myslenie nie boli.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *