Strona główna > NWO > De Beers – Rothschildowie, Oppeinheimer i Diamentowy Spisek [Wideo]

De Beers – Rothschildowie, Oppeinheimer i Diamentowy Spisek [Wideo]


Jak doszło do zmonopolizowania wydobycia oraz handlu diamentami przez należącą do rodzin Rothschild i Oppeinheimer korporację De Beers oraz w jaki sposób bezwartościowe kamienie stały się symbolem luksusu?

 

W 19 wieku zaczęto otwierać duże kopalnie diamentów  w południowej Afryce, co sprawiło, że zasoby diamentów były dużo większe niż wcześniej sądzono. Cena diamentów była sztucznie zawyżona. Krytycy twierdzili, że diamenty były właściwie bezwartościowe! 

 Do 19 wieku diamenty były znajdywane jedynie w małych ilościach w Riverbeds w Indiach oraz w dżunglach Brazylii. Jednak w 1870 roku duże złoża diamentów zostały znalezione w południowej Afryce i wkrótce diamenty były wydobywane przez ciężarówki. Rynek został zalany nadmierną ilością diamentów. Brytyjscy inwestorzy z banku Rothschild, którzy finansowali kopalnie diamentów wkrótce zrozumieli, że cena diamentów opierała się na fakcie, że były bardzo rzadkie.

 Jeżeli zbyt dużo diamentów doszłoby na rynek ich cena spadłaby gwałtownie.  Diamenty już nie byłyby kamieniem szlachetnym, a inwestowanie byłoby nic nie warte.  Inwestorzy zrozumieli, iż muszą ograniczyć dostawy diamentów, by utrzymać wysokie ceny.

W roku 1888 garstka brytyjskich inwestorów kopalni diamentów połaczyła się w jedno, by uformować kartel zwany „De Beers Consolidated Mines”. Za jednym zamachem całkowicie zmonopolizowali światowy rynek diamentów. Cecil Rhodes w 1888 roku otrzymując wsparcie finansowe z londyńskiego banku N M Rothschild & Sons Limited stworzył De Beers  korporacja zajmująca się wydobyciem i handlem diamentami zmonopolizowała rynek diamentów.   

Globalna cena sprzedarzy diamentów była od tego momentu całkowicie pod ich kontrolą. Korporacja De Beers osiągnęła to przez gromadzenie masywnych ilości diamentów w londyńskich magazynach. Wypuszczając jedynie małą ilość na rynek każdego roku, by stworzyć ILUZJĘ NIEDOSTATKU!

Jenak De Beers wkrótce zrozumiało, że tylko bogate jednostki kupowały ich diamenty, ponieważ ceny były zbyt wysokie. Potrzebowali sposobu by zachęcić klasę robotniczą i średnią do kupowania diamentów. Dlatego w roku 1938 wymyślili jedno z największych oszustw współczesności. Wymyślili Diamnetowy pierścionek zaręczynowy!

 Własciciele De Beers wykorzystali nowo powstające medium ruchomych obrazków, aby zasadzić w głowach młodych mężczyzn myśl, że jedynym wartościowym pierścionkiem zaręczynowym jest ten z diamentem. Płacili oni hollywodzkim studiom filmowym, by ich filmy zawierały sceny młodych mężczyzn proponujących swym ukochanym diamentowe pierścionki zaręczynowe.

Uruchomili oni również masywną kampanię reklamową pod hasłem „Diament jest na zawsze” Kampania była ogromnym sukcesem! Przed ich kampanią zaledwie 10% pierścionków zaręczynowych sprzedanch na całym świecie posiadało diamenty. Po kampani 80% zawierało diamenty.

 W ciągu kilku lat firma De Beers sztucznie zawyżyła globalną cenę diamentów. Wyprali mózgi całemu światu aby ludzie myśleli, że te bezwartościowe kamyki są jedyną drogą by oświadczyć się kobiecie! Do dnia dzisiejszego ich masowa manipulacja jest głęboko zakorzeniona w społeczeństwie. Presem rady nadzorczej De Beers jest obecnie francuski baron David Rene de Rothschild.

Michał KK


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *