Strona główna > Dziennikarstwo śledcze > Czy tzw. wybory coś dają, czy to tylko ustawka ?

Czy tzw. wybory coś dają, czy to tylko ustawka ?

Jak już pisałem, definicja państwa uległa w ostatnim wieku zasadniczej zmianie. Państwo ma być obszarem zamieszkiwanym przez 5 do 10 milionów ludzi, pilnowanym przez aktorów, odgrywających rolę władzy. Wielkość kilku milionów mieszkańców jest podyktowana możliwością szybkiej pacyfikacji takiej grupki, gdyby zaczęła się buntować.

a30

Nigdy nie zdąży ona stworzyć realnego zagrożenia dla systemu globalnego. Jedynym celem takiego podziału jest stworzenie warstwy niewolników, wytwarzających po najniższych kosztach dobra niezbędne dla „góry”. Jest już na ten temat nawet kilka filmów fabularnych, mających przygotować społeczeństwa do nadchodzących zmian [Twierdza 1, Twierdza 2, Strażnik czasu]. Jeden z agentów CIA powiedział wyraźnie, że mniejszym kosztem można zmienić taką grupkę lokalnych zarządzających, aniżeli poprawić warunki pracy dołów.

Widzieliśmy to po 1990 roku, kiedy zamiast stwarzać nowe miejsca pracy, wypłacano zasiłki dla bezrobotnych i dawano zupki, a potem w sprytny sposób jedną ustawą zlikwidowano liczbę bezrobotnych, zabierając uprawnienia. Wracając do wyborów. Od ćwierć wieku mamy nowe państwo, przynajmniej teoretycznie. Jak zapewne wszyscy pamiętają, wybory po 1944 roku, tj. po wejściu armii sowieckiej, także się systematycznie odbywały. Przez okres dominacji sowieckiej, czyli przez 50 lat, żadne wybory nic nie zmieniły. Zmiany następowały po tzw. kryterium ulicznym. I nikogo, jak widać i niczego ta trwająca przez pół wieku sytuacja nie nauczyła!

Przez ostatnie 25 lat także mieliśmy cała masę rozmaitego rodzaju wyborów i generalnie nic się nie zmieniło.

1. Wynagrodzenie wybrańców, czyli posłów jest wielokrotnie wyższe, aniżeli średnia płaca w Polsce. Wynagrodzenie to sami sobie przyznają. Nie ma żadnej regulacji ustawowej co do wysokości wynagrodzenia aktorów sceny politycznej.

2. Wszelkie ustawy dotyczące służb mundurowych są „dobre” dla grupy trzymającej władze, na przykład zakupy broni mikrofalowej, czy ultradźwiękowej. Kamizelki kuloodporne dla policji pracującej w kraju, w którym nie wolno posiadać broni palnej obywatelom. W naszym kraju, jako jednym z nielicznych wśród krajów cywilizowanych, jest zakaz posiadania broni palnej. Wprowadzenie możliwości ściągania sił obcych na teren województwa, w przypadku nawet lokalnych rozruchów, z pominięciem Ministerstwa Spraw Zagranicznych itd.

3. Bezmyślna produkcja ustaw i szybkie zmiany tych ustaw, jak również bezkarność urzędników, dowolnie interpretujących dane ustawy, powodująca, że praktycznie każdego można oskarżyć o cokolwiek. Vide sprawa Olimpusa p.Kluski. W I kwartale wyprodukowano 6654 stron przepisów. Wypadałoby czytać z szybkością ok. 100 stron dziennie, a kiedy pracować?

4. Totalna bezkarność urzędników. Nawet jak urzędnik wydaje błędną decyzję, to nie odpowiada za to, a skutki ponoszą podatnicy.

5. Pomimo faktu, że już 30% dzieci chodzi do szkół bez śniadania, zamiast poprawy wyżywienia, buduje się stadiony wymagające stałego dofinansowania, powodując wzrost zadłużenia państwa.

6. Pomimo ciągłego niedoinwestowania służby zdrowia, a przypomnę, że nastąpił spadek budżetu służby zdrowia z 10,5% PKB w latach 1980., do około 6% obecnie, ministerstwo zajmuje się handlem szczepionkami, zamiast dokarmianiem dzieci i młodzieży oraz koniecznym subsydiowaniem witaminą D, zapobiegającą większości zakażeń wirusowych, co było obowiązkowe w poprzedniej epoce.

7. Zamiast poprawy wyżywienia dzieci i młodzieży Ministerstwo Zdrowia planuje kolejne obcięcie funduszy, przeznaczając pieniądze podatnika na tzw. Zdrowie Publiczne. Jak powszechnie wiadomo, publiczne to są domy, zwane burdelami. Zdrowie zawsze jest sprawą indywidualną, podobnie jak miłość, czy nienawiść. Ale ustawa taka pozwoli na wyprowadzenie i dowolne skonsumowanie 3% budżetu.

8. Bezmyślne branie udziału i ponoszenie kosztów tzw. misji pokojowych, czyli wdawanie się w arabskie awantury kosztem podatnika. Pomimo, że sejm żadnej takiej ustawy nie podjął, grupa trzymająca władzę bezkarnie uszczupla budżet.

9. Obecnie rząd pragnie wydać prawie 50% budżetu na zakup broni i od razu mówi się o konieczności przekazania tej broni na Ukrainę.

10. Wydawanie olbrzymich kwot na inwigilację społeczeństwa przez kamery, radary, liczniki inteligentne, bazy danych ,w sytuacji olbrzymiego bezrobocia i deficytu budżetowego, czyli świadome zadłużanie państwa.

11. Zakup tych kamer służy tylko i wyłącznie do inwigilowania społeczeństwa. Jak wykazuje doświadczenie, w przypadkach morderstw, szczególnie politycznych, zawsze okazuje sie, że kamery są „zepsute”.

12. Permanentne obniżanie poziomu edukacji w szkolnictwie podstawowym i średnim.

13. Redukcje wykształcenia. Tylko 1 promil młodzieży czyta tekst ze zrozumieniem.

14. Chyba jeszcze gorzej wygląda sytuacja wśród urzędników, dlatego badania tej grupy społecznej nie są publikowane. Najlepszym dowodem na to są odpowiedzi na tzw. skargi obywateli na decyzje urzędnicze. W najlepszym razie nadają się one do kącika w Przekroju.

15. Stałe obniżanie poziomu programów telewizyjnych. Zmiana charakteru telewizji publicznej w telewizję prania mózgów. Stad te „płyciutkie” seriale z momentami śmiechu, czy klaskania. Jest to tresura, podobna do słynnego doświadczenia Pawłowa z psami.

16. Obniżenie poziomu edukacji do takiego stopnia, że 99% społeczeństwa nie zna swoich praw, ani obowiązków, za to umie nakładać prezerwatywy już od szkoły podstawowej,

17. Zamiana pojęcia demokracja, z pojęciem oligarchia. Stworzenie systemu oligarchicznego, czyli typowej piramidy Rothschilda. Przypomnę, że demokracja oznaczała bezpośrednie głosowanie obywateli, coś, co dzisiaj nazywamy referendum. Natomiast głosowanie przez posłów nosiło nazwę oligarchii.

18. Od ćwierć wieku mamienie społeczeństwa przygotowaniem ustawy o wyborach jednomandatowych i natychmiastowe zapominanie o tym przyrzeczeniu po wyborach.

19. Uniemożliwienie odwołania posłów zamieszanych w pospolite afery.

20. Brak możliwości rozliczania posłów przez wyborców.

21. I na koniec najważniejsze: czy którykolwiek z tych kandydatów, przez ostatnie ćwierć wieku, chociażby wspomniał o katastrofalnym upadku nauki i oświaty w państwie? Czy którykolwiek kiedykolwiek zająknął się o konieczności poważnego podejścia do tematu? Nie, wszyscy reprezentują poziom Bolka. A przecież jest faktem bezspornym, że wyjście z kryzysu może się odbyć tylko przez edukację. Innymi słowy, sam już widzisz, kogo oni reprezentują!

Zauważ Dobry Człowieku, że żaden z kandydatów nie porusza tych tematów. Wszyscy opowiadają tylko na tematy dozwolone przez starszych i mądrzejszych, czyli poprawne politycznie. Czy w takiej sytuacji jeszcze jesteś na tyle naiwny, by wierzyć, że jakikolwiek kandydat cokolwiek zmieni? Musisz zapamiętać: wolno tobie wybrać każdy samochód, w dowolnym kolorze, byle był czarny. Po to potrzebna jest maszynka do głosowania, a twój głos kosztuje tylko 2 złote, czyli mniej aniżeli flaszka kiepskiego piwa.

a31

Autorstwo: dr Jerzy Jaśkowski

Za: http://wolnemedia.net/polityka/czy-tzw-wybory-cos-daja-czy-to-tylko-ustawka/

Data publikacji: 20.05.2015

4 thoughts on “Czy tzw. wybory coś dają, czy to tylko ustawka ?

  1. Najsz.
    Najszanowniejsi Internauci udział w demokratycznych wyborach może być oznaką głębokiego upośledzenia umysłowego i często też moralnego. Demokracja i związane z nią wybory to gigantyczne nieporozumienie, wielce szkodliwa zaraza wywierająca ogromnie zły wpływ na funkcjonowanie społeczeństwa. Wybory są gigantyczną stratą energii, czasu i pieniędzy, a zdarza się, że wyłonieni w nich politycy okazują się zwyrodniałymi kanaliami niegodnymi sprawowania jakichkolwiek funkcji publicznych. Za wieloma przestępstwami kryją się wybrani w demokratycznych wyborach posłowie, senatorowie, premierzy, prezydenci i inni demokratyczni urzędnicy. Demokracja jest bardzo groźna dla świata podobnie jak groźny jest każdy kto ją popiera. Najszanowniejszy pan Adolf Hitler legalnie doszedł do władzy w demokratycznym kraju. Również najszanowniejszy pan Andrzej Duda został prezydentem dzięki demokratycznych wyborach. Na dodatek objęcie wielu kluczowych stanowisk w demokratycznych społeczeństwach nie zależy od kompetencji, ale od szemranych, zatajanych układów politycznych. Demokracja jest obrazą ludzkiej inteligencji. Demokracja bezspornie jest zarazą ludzkiej cywilizacji i w interesie ogółu ludzkości należy demokrację wykorzenić. Kto popiera demokrację i bierze udział w wyborach staje się wspólnikiem demokratycznych zbrodniarzy. Udział w wyborach jest etycznie naganną, potencjalnie grzeszną postawą – wstyd, obciach i świadectwo braku rozsądnego myślenia. Ludzie rozsądni i zdrowi psychicznie w demokratyczne wybory się nie angażują. Demokraci to zazwyczaj intelektualni dewianci – ludzie pozbawieni rozsądku – oni zła demokracji nie zobaczą – albo ludzie inteligentni, czasem nawet ponadprzeciętnie zdolni ale bardzo głupi i moralnie koszmarnie pokrzywieni – oni zło widzą, ale popierają demokrację dla swych własnych korzyści. Demokracje mogą popierać też tchórze w bojaźni przed demokratami, wśród których nie brak terrorystów skłonnych narzucać całym narodom demokrację w sposób bestialski poprzez zbrojne pro demokratyczne interwencje. Demokracja odbiera nam wolność – sprawia, że stajemy się niewolnikami głupców. O ostrym seksie, wadach i zaletach demokracji oraz o sposobach dyskusji z demokratami napisałem 26 list otwarty do najszanowniejszego pana prezydenta Andrzeja Dudy, w którym w uzasadnieniu można znaleźć myśli starożytnych i nowożytnych filozofów na temat demokracji. Powinien on być dostępny na tej stronie:

    http://www.poszukiwaczeboga.fora.pl/

    Myślę, że zamiast wyborów powinno się organizować konkursy, egzaminy, turnieje wymagające wykazanie się mądrością i wiedzą niezbędną do sprawowania określonej funkcji.

    Najszanowniejsi Internauci, a Wy co o tym myślicie?

    Demokracja może istnieć tylko w społeczeństwach źle wykształconych, dlatego też demokraci dbają o to, by poziom nauczania był fatalny. W szkołach uczy się kłamstw, fantasmagorii i tysięcy zbędnych nie potrzebnych do życia rzeczy. O fatalnej jakości państwowego szkolnictwie napisałem 29 list otwarty.

    Najserdeczniej zachęcam do zajrzenia do powstającego forum (wersja testowa), zapoznania się z moimi listami otwartymi oraz do szczerej i poważnej dyskusji.

    Polecam mój 59 list otwarty zatytułowany Best of dobra zmiana, łże elity i ich sojusznicy. Piszę w nim o kryminalistach będących przy władzy, z których część ma czelność prawić nam kazania o moralności, oraz 60 list otwarty poświęcony neokryptokomunistom, którzy są coraz aktywniejsi.

    Pozdrawiam najserdeczniej i życzę najlepszości na zawsze. Naj.:)

    1. Starożytny Grecki Król który wygrywał Olimpiadę i zostawał Królem mianowanym ponieważ umiał wiele: biegać, walczyć, śpiewać, komponować, liczyć jak matematyk, pisać poezje, tańczyć, leczyć. Jednym z zadań olimpijskich w konkursie na króla było spalenie człowieka tylko za pomocą własnej mocy wewnętrznej, a potem jego uleczenie z zadanych obrażeń. To było oczywiste że taki król nie zajmie się lichwą, nie pójdzie pożyczać pieniążki itp. Za takim królem ludzie skakali w ogień. Obecnie odeszliśmy od ideałów na zupełne manowce. Zamiast wewnętrznej mocy, mamy zewnętrzną wiarę w jakieś obrazy i figury. Ludzie zamiast być interdyscyplinarni są specjalistami. Stali się zależni, zamiast polegać na sobie. Poleganie na sobie oznacza wiarę w Boga który jest przecież w nas. No bo jeśli Bóg nie jest w nas to gdzie jest? W niebie? Przecież zatruwacie powietrze… W ziemi? Przecież zanieczyszczacie Ziemie… itd etc

  2. Do : „Lach”

    „Najszanowniejsi Internauci, a Wy co o tym myślicie?”
    ==============================================

    Co ja osobiście myślę na ten temat …

    Niechaj odpowiedzią będzie opinia internauty zamieszczona na forum dyskusyjnym (nie zanotowałem nazwy strony ani nicka autora – przeoczenie).

    Podzielam w pełni wyrażoną opinię autora zapodanego tekstu, na temat obecnego poziomu edukacji w Polsce.

    Stan polskiej oświaty

    „Od 1989 r. obserwujemy systematyczne obniżanie poziomu kształcenia na wszystkich poziomach nauczania. Jest to celowo zaplanowany regres polskiego szkolnictwa. Efektem edukacyjnym zreformowanego systemu oświaty ma być ukształtowanie przyszłych bezwolnych, najemnych pracowników w tzw. społeczeństwo obywatelskie (używane jest zamiennie sformułowanie: społeczeństwo otwarte ), czyli społeczeństwo bez potrzeby i rozumienia wartości wyższych, bez religii, bez narodu, bez potrzeby narodowego państwa i bez potrzeby osadzenia w tradycji ludzkiej kultury, ale łatwo ulegające medialnej manipulacji i poddające się najprostszej konsumpcji. Społeczeństwo obywatelskie ma jedynie użytkowo służyć wypracowywaniu zysków dla rządzącej oligarchii finansowo-politycznej. Nad realizacją tych degenerujących młode umysły systemów oświaty czuwają światowe mondialistyczne gremia, które nie wywodzą się z naszej łacińskiej kultury, z kultury Zachodu. A wykonawcy tej oświatowej polityki w Polsce nie wywodzą się z plemion słowiańskich.
    Cała polityka oświatowa w dzisiejszych czasach nakierowana jest na wytworzenie bandy zastraszonych ćwierćinteligentów, którzy nie potrafią samodzielnie myśleć i walczyć o swoje. Temu służy także odbieranie dzieci rodzinom o rok wcześniej, bo młodsze (co stwierdziła sama pani minister) lepiej poddają się indoktrynacji. Cel jest jeden – stado grzecznych baranów rąbiących regułki z pamięci. Dzisiaj zamiast dochodzić samodzielnie do wiedzy, uczniowie od pierwszej chwili w szkole uczą się jak zdać testy (podstawia się im jedynie słuszne odpowiedzi). Bezpieczeństwo, tolerancja i ekologia tłoczone do młodych głów skutecznie odbierają chęć do walki o własne ideały. Za to skutecznie wytwarza wystraszonych wyborców lewicy. Dlatego oświata jest oczkiem w głowie tych, co nie chcą, by wyrośli Wielcy Polacy.”

  3. Czy ktoś może mi podać choć jeden przykład od 1776 r (uchwalenie deklaracji niepodległości USA) kiedy to oligarchia finansowa zapytała się gojów czy chcą uczestniczyć w jej wojnie/wojnach i rozstrzygnęła to w sposób demokratyczny?

Pozostaw odpowiedź emeryt Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *