Strona główna > Polska > 4.55% Konfederacja już za burtą

4.55% Konfederacja już za burtą

Nie ważne , kto głosuje, ważne, kto liczy głosy ( słowa przypisane Stalinowi)

 ” Państwowa Komisja Wyborcza podała wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego przeliczone z 99,25 proc. obwodowych komisji wyborczych.

Według nich komitety otrzymały: 
PiS – 45,57 proc.; KE – 38,29 proc.; Wiosna – 6,04 proc.;
 Konfederacja – 4,55 proc.; Kukiz’15 – 3,70 proc.; 

Lewica Razem – 1,24 proc.” (Interia)

Przypadek?

Może.

 Amerykanie są przyzwyczajeni do  dwupartyjnej rzeczywistości politycznej.

Są osoby, które uważają, że nie ma przypadków .

Są tylko znaki.

Nie ważne , kto głosuje, ważne, kto liczy głosy

(słowa przypisane Stalinowi)

45% rodaków znowu nie wykorzystało szansy na honorowe zachowanie się poprzez olanie ponadnarodowej ustawki wyborczej.

Czy 55% nieuczestniczących zostanie dostrzeżone jako szansa na zwiększenie suwerenności państwowości polskiej?

Za: http://zbigniew1108.neon24.pl/post/149101,4-55-konfederacja-juz-za-burta

27.05.2019

7 thoughts on “4.55% Konfederacja już za burtą

  1. Ale mnie to wpienia. I jeszcze żeby zwiększyć dystans pomiędzy konfederacją a wiosną uznali że się pomylili w liczeniu głosów.

    1. SROMOTNA KLĘSKA „KONFEDERACJI”: TYLKO ~ 2 %
      .
      Na „Konfederację” zagłosowało:
      2,06 % uprawnionych do głosowania (614.033 : 29.704.044),
      .
      Na PiS zagłosowało:
      20,69 % uprawnionych do głosowania (6.145.876 : 29.704.044).
      .
      Ponadto
      w porównaniu do wyborów sejmowych z 2015 r. ubyło:
      925.106 uprawnionych do głosowania (30.629.150 – 29.704.044).
      .
      Dane za:
      Liczba uprawnionych – Studio Wyborcze PKW: Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019 youtu.be/Um3uGMjIhnU
      Wyniki głosowania – Polska (Dane z 27098 na 27285 obwodowych komisji wyborczych 99,31%) wybory.gov.pl/pe2019/pl/wyniki/pl
      .
      „Konfederacja” poniosła klęskę i inaczej być nie mogło, gdy na czele tego niby-eklektycznego tworu stali zwolennicy tzw. wolnego rynku (wyznawcy vonmisesowszczyzny).
      .
      Jak zauważył na stronie nczas.com komentator Stat,
      .
      „NIE DA SIĘ POGODZIĆ KATOLICYZMU Z WOLNORYNKOWYM FUNDAMENTALIZMEM
      .
      Pius XI – Quadragesimo anno (1931 r.):

      „Niczego się przy tym Papież nie spodziewa ani od liberalizmu gospodarczego, ani od socjalizmu (…) Jak jedności społeczeństwa ludzkiego nie można zasadzać na walce „klas”, tak właściwego porządku życia gospodarczego nie można zdawać na wolną konkurencję. Z tego nieporozumienia wypłynęły jak z źródła zatrutego wszystkie błędy „indywidualistycznej” ekonomii; puściwszy w niepamięć lub zapoznawszy społeczny i moralny charakter gospodarstwa, sądziła ona, że władza państwowa życie gospodarcze za dziedzinę samoistną zupełnie i niezależną uważać i do niej mieszać się nie powinna z tego powodu, że życie gospodarcze posiada na rynku, to jest w wolnej konkurencji zasadę organizacyjną, kierującą nim o wiele sprawniej, niżby się to przez świadome wtrącenie się ludzi stać mogło.”
      .
      Paweł VI – Populorum progressio (1967 r.):

      „Nie wiemy jakim sposobem zakradły się do społeczności ludzkiej poglądy, według których głównym bodźcem postępu jest zysk, naczelną normą działalności gospodarczej – wolna konkurencja, prywatna zaś własność środków produkcji to prawo absolutne, nią znające ograniczeń i nie wiążące się z żadnymi zobowiązaniami społecznymi. Ta forma nieskrępowanego „liberalizmu” torowała drogę pewnego rodzaju tyranii, słusznie potępionej przez Poprzednika Naszego Piusa XI, gdyż stąd wywodzi swój początek „internacjonalizm” pieniądza, czyli imperializm międzynarodowy.”
      .
      Jan Paweł II – Laborem excersens (1981 r.):

      „Należy przede wszystkim przypomnieć zasadę, której Kościół stale nauczał. Jest to zasada pierwszeństwa „pracy” przed „kapitałem” (…) Własność w nauczaniu Kościoła nigdy nie była rozumiana tak, aby mogła ona stanowić społeczne przeciwieństwo pracy (…) Odnosi się to w sposób szczególny do własności środków produkcji. (…) Z tego punktu widzenia nadal pozostaje rzeczą nie do przyjęcia stanowisko „sztywnego” kapitalizmu, który broni wyłącznego prawa własności prywatnej środków produkcji jako nienaruszalnego „dogmatu” w życiu ekonomicznym. Zasada poszanowania pracy domaga się tego, aby prawo to było poddawane twórczej rewizji tak w teorii, jak i w praktyce. Tradycja chrześcijańska nigdy nie podtrzymywała tego prawa (własnosci) jako absolutnej i nienaruszalnej zasady. Zawsze rozumiała je natomiast w najszerszym kontekście powszechnego prawa wszystkich do korzystania z dóbr całego stworzenia: prawo osobistego posiadania jako podporządkowane prawu powszechnego używania, uniwersalnemu przeznaczeniu dóbr.”
      .
      Papież Franciszek:

      „Gdybyś przyjrzał się nauczaniu społecznemu Kościoła byłbyś zaskoczony tym, co on potępia. Na przykład potępia on ekonomiczny liberalizm. Wszyscy myślą, że Kościół jest przeciwko komunizmowi, ale jest także przeciwko dzisiejszemu systemowi gospodarczemu, to jest przeciwko liberalizmowi. On nie jest chrześcijański i nie możemy go zaakceptować. Musimy szukać równości szans i praw, walczyć o uprawnienia socjalne, o odpowiednią zapłatę, prawo do odpoczynku, wolność dla związków zawodowych. Wszystko to, co tworzy SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ”.
      .
      Z Katechizmu KK:

      „Po drugie, dobro wspólne domaga się dobrobytu społecznego i rozwoju społeczności. Rozwój jest syntezą wszystkich obowiązków społecznych. Z pewnością do władzy należy rozstrzyganie – w imię dobra wspólnego – między różnymi partykularnymi interesami. Powinna ona jednak zapewnić każdemu to, czego potrzebuje on do prowadzenia życia prawdziwie ludzkiego: wyżywienie, odzież, opiekę zdrowotną, pracę, wychowanie i kulturę, odpowiednią informację, prawo do założenia rodziny.”
      .
      „Społeczeństwo zapewnia SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ, gdy urzeczywistnia warunki pozwalające zrzeszeniom oraz każdemu z osobna na osiągnięcie tego, co im się należy, odpowiednio do ich natury i powołania. SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ łączy się z dobrem wspólnym i ze sprawowaniem władzy. (…) Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony mężczyzn i kobiet. Pozostają one w wyraźnej sprzeczności z Ewangelią: równa godność osób wymaga, by zostały wprowadzone bardziej ludzkie i sprawiedliwe warunki życia. Albowiem zbytnie nierówności gospodarcze i społeczne wśród członków czy ludów jednej rodziny ludzkiej wywołują zgorszenie i sprzeciwiają się SPRAWIEDLIWOŚCI SPOŁECZNEJ, równości, godności osoby ludzkiej oraz pokojowi społecznemu i międzynarodowemu.””
      .
      Źródło: nczas.com/2019/05/24/rzymkowski-oszalal-czlonek-kukiz15-nie-przystapi-do-konfederacji-bo-jest-katolikiem-i-wyzywa-prawice-od-zdrajcow-ale-szef-aborcjonista-czy-separatystka-na-listach-mu-nie-przeszkadzaja-video/#comment-1122978 (25.05.2019 00:19).

    2. Sergiusz Królak (Plejada .pl): W jednym ze swoich wpisów personalnie zaatakowałeś Krzysztofa Bosaka, dokonując jego gejowskiego coming-outu. Jak wytłumaczysz się z tych słów?

      Michał Piróg: – Nienawidzę ludzi, którzy są przedstawicielami danej grupy, ale udają, że tak nie jest i jeszcze nawołują innych do potępiania tej samej grupy.

  2. Ale mnie to wpienia. I jeszcze żeby zwiększyć dystans pomiędzy konfederacją a wiosną uznali że się pomylili w liczeniu głosów.

  3. SROMOTNA KLĘSKA „KONFEDERACJI”: TYLKO ~ 2 %
    .
    Na „Konfederację” zagłosowało:
    2,06 % uprawnionych do głosowania (614.033 : 29.704.044),
    .
    Na PiS zagłosowało:
    20,69 % uprawnionych do głosowania (6.145.876 : 29.704.044).
    .
    Ponadto
    w porównaniu do wyborów sejmowych z 2015 r. ubyło:
    925.106 uprawnionych do głosowania (30.629.150 – 29.704.044).
    .
    Dane za:
    Liczba uprawnionych – Studio Wyborcze PKW: Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019 https://youtu.be/Um3uGMjIhnU
    Wyniki głosowania – Polska (Dane z 27098 na 27285 obwodowych komisji wyborczych 99,31%) https://wybory.gov.pl/pe2019/pl/wyniki/pl
    .
    „Konfederacja” poniosła klęskę i inaczej być nie mogło, gdy na czele tego niby-eklektycznego tworu stali zwolennicy tzw. wolnego rynku (wyznawcy vonmisesowszczyzny).
    .
    Jak zauważył na stronie nczas.com komentator Stat,
    .
    „NIE DA SIĘ POGODZIĆ KATOLICYZMU Z WOLNORYNKOWYM FUNDAMENTALIZMEM
    .
    Pius XI – Quadragesimo anno (1931 r.):

    „Niczego się przy tym Papież nie spodziewa ani od liberalizmu gospodarczego, ani od socjalizmu (…) Jak jedności społeczeństwa ludzkiego nie można zasadzać na walce „klas”, tak właściwego porządku życia gospodarczego nie można zdawać na wolną konkurencję. Z tego nieporozumienia wypłynęły jak z źródła zatrutego wszystkie błędy „indywidualistycznej” ekonomii; puściwszy w niepamięć lub zapoznawszy społeczny i moralny charakter gospodarstwa, sądziła ona, że władza państwowa życie gospodarcze za dziedzinę samoistną zupełnie i niezależną uważać i do niej mieszać się nie powinna z tego powodu, że życie gospodarcze posiada na rynku, to jest w wolnej konkurencji zasadę organizacyjną, kierującą nim o wiele sprawniej, niżby się to przez świadome wtrącenie się ludzi stać mogło.”
    .
    Paweł VI – Populorum progressio (1967 r.):

    „Nie wiemy jakim sposobem zakradły się do społeczności ludzkiej poglądy, według których głównym bodźcem postępu jest zysk, naczelną normą działalności gospodarczej – wolna konkurencja, prywatna zaś własność środków produkcji to prawo absolutne, nią znające ograniczeń i nie wiążące się z żadnymi zobowiązaniami społecznymi. Ta forma nieskrępowanego „liberalizmu” torowała drogę pewnego rodzaju tyranii, słusznie potępionej przez Poprzednika Naszego Piusa XI, gdyż stąd wywodzi swój początek „internacjonalizm” pieniądza, czyli imperializm międzynarodowy.”
    .
    Jan Paweł II – Laborem excersens (1981 r.):

    „Należy przede wszystkim przypomnieć zasadę, której Kościół stale nauczał. Jest to zasada pierwszeństwa „pracy” przed „kapitałem” (…) Własność w nauczaniu Kościoła nigdy nie była rozumiana tak, aby mogła ona stanowić społeczne przeciwieństwo pracy (…) Odnosi się to w sposób szczególny do własności środków produkcji. (…) Z tego punktu widzenia nadal pozostaje rzeczą nie do przyjęcia stanowisko „sztywnego” kapitalizmu, który broni wyłącznego prawa własności prywatnej środków produkcji jako nienaruszalnego „dogmatu” w życiu ekonomicznym. Zasada poszanowania pracy domaga się tego, aby prawo to było poddawane twórczej rewizji tak w teorii, jak i w praktyce. Tradycja chrześcijańska nigdy nie podtrzymywała tego prawa (własnosci) jako absolutnej i nienaruszalnej zasady. Zawsze rozumiała je natomiast w najszerszym kontekście powszechnego prawa wszystkich do korzystania z dóbr całego stworzenia: prawo osobistego posiadania jako podporządkowane prawu powszechnego używania, uniwersalnemu przeznaczeniu dóbr.”
    .
    Papież Franciszek:

    „Gdybyś przyjrzał się nauczaniu społecznemu Kościoła byłbyś zaskoczony tym, co on potępia. Na przykład potępia on ekonomiczny liberalizm. Wszyscy myślą, że Kościół jest przeciwko komunizmowi, ale jest także przeciwko dzisiejszemu systemowi gospodarczemu, to jest przeciwko liberalizmowi. On nie jest chrześcijański i nie możemy go zaakceptować. Musimy szukać równości szans i praw, walczyć o uprawnienia socjalne, o odpowiednią zapłatę, prawo do odpoczynku, wolność dla związków zawodowych. Wszystko to, co tworzy SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ”.
    .
    Z Katechizmu KK:

    „Po drugie, dobro wspólne domaga się dobrobytu społecznego i rozwoju społeczności. Rozwój jest syntezą wszystkich obowiązków społecznych. Z pewnością do władzy należy rozstrzyganie – w imię dobra wspólnego – między różnymi partykularnymi interesami. Powinna ona jednak zapewnić każdemu to, czego potrzebuje on do prowadzenia życia prawdziwie ludzkiego: wyżywienie, odzież, opiekę zdrowotną, pracę, wychowanie i kulturę, odpowiednią informację, prawo do założenia rodziny.”
    .
    „Społeczeństwo zapewnia SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ, gdy urzeczywistnia warunki pozwalające zrzeszeniom oraz każdemu z osobna na osiągnięcie tego, co im się należy, odpowiednio do ich natury i powołania. SPRAWIEDLIWOŚĆ SPOŁECZNĄ łączy się z dobrem wspólnym i ze sprawowaniem władzy. (…) Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony mężczyzn i kobiet. Pozostają one w wyraźnej sprzeczności z Ewangelią: równa godność osób wymaga, by zostały wprowadzone bardziej ludzkie i sprawiedliwe warunki życia. Albowiem zbytnie nierówności gospodarcze i społeczne wśród członków czy ludów jednej rodziny ludzkiej wywołują zgorszenie i sprzeciwiają się SPRAWIEDLIWOŚCI SPOŁECZNEJ, równości, godności osoby ludzkiej oraz pokojowi społecznemu i międzynarodowemu.””
    .
    Źródło: https://nczas.com/2019/05/24/rzymkowski-oszalal-czlonek-kukiz15-nie-przystapi-do-konfederacji-bo-jest-katolikiem-i-wyzywa-prawice-od-zdrajcow-ale-szef-aborcjonista-czy-separatystka-na-listach-mu-nie-przeszkadzaja-video/#comment-1122978 (25.05.2019 00:19).

  4. Sergiusz Królak (Plejada .pl): W jednym ze swoich wpisów personalnie zaatakowałeś Krzysztofa Bosaka, dokonując jego gejowskiego coming-outu. Ja wytłumaczysz się z tych słów?

    Michał Piróg: – Nienawidzę ludzi, którzy są przedstawicielami danej grupy, ale udają, że tak nie jest i jeszcze nawołują innych do potępiania tej samej grupy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *