Najnowsze

Opublikowano Sierpień 13, 2013 Przez a303 W Dziennikarstwo śledcze

Z redakcyjnej poczty list od czytelnika: Heineken

Serdeczne podziękowania dla Maćka za przysłanie materiału. Piwo Heienek w pierwotnej formie po odwróceniu butelki pokazuje nam pentagram i trzy szóstki z liter „e”. Ale poniższe zjawisko, całkiem nie na żarty budzi grozę. A303

Nowa limitowana edycja Heinekena (dostępna także w Polsce). Wszyscy zainteresowani tematem wiedzą jaką symbolikę skrywa logo Heinekena. Jednak tym razem koncern pojechał po bandzie. Za pomocą kontynentów (mających zapewne symbolizować zjednoczone narody) został utworzony wizerunek szatana, widoczny dopiero po odwróceniu puszki. Na dodatek ten napis: „the future”, nawiązujący do NWO… Przyznam szczerze, że zamarłem, gdy zobaczyłem to w sklepie… Wydaje się, że doszliśmy do momentu w którym symbolika okultyzmu w kulturze masowej jest bardziej czytelna i bardziej bezpośrednia niż kiedykolwiek. Mimo to banda ignorantów nadal będzie zaprzeczać i mówić, że niczego nie widzi. I w ten oto sposób – powoli, ale pewnie – przesuwa się granica, która wyznacza stopień jawności symboliki okultyzmu w otaczającym nas świecie. Ten ruch ze strony Heinekena dobitnie pokazuje, że już dziś można walić prawdą między oczy. A ignoranci będą spać spokojnie – niech spiskowcy się za nich podenerwują…

heineken

Tags : , , ,

Komentowanie zamknięte.