Najnowsze

Opublikowano Lipiec 1, 2013 Przez a303 W Dziennikarstwo śledcze, Felietony

Wypadki (zamachy) lotnicze. I

wellstone Zamordowani w wypadkach lotniczych przpadek 1:

Senator Paul Wellstone – był przeciwny wojnie w Iraku. Bush Sr. wyzwał go od „kurzego gówna -chickenshit” a bezpośrednio przed „wypadkiem” Dick Chenney wygrażał mu publicznie. W Senacie, o rozkładzie 50 Demokraci, 49 Republikanie, demokrata Wellstone był przeciwny wielu projektom, które dzisiaj uważamy za katastroficzne dla Ludzkości. Był niejako kluczowa postacią w wielu krytycznych glosowaniach.

Przez tygodnie po wypadku, prasa oficjalna, w 95% należąca do zydowskich syjonistów, bębniła o zamarzającym deszczu i śniegu. Potem o błędzie pilotów.

Tymczasem samolot którym leciał Senator Wellstone, to Rolls wśród latających maszyn. Piloci ( było ich dwóch! A zazwyczaj wystarcza jeden tylko na takiej trasie ) byli doświadczeni. Widoczność była dobra – 3 mile, temperatura poniżej 6000 stóp wykluczała obmarzanie, inne samoloty latały, lądowały i startowały dookoła tego samego lotniska bez kłopotów.

Dalej, cala procedura lądowania rozwijała się normalnie, samolot nie nadal żadnego sygnału alarmowego – rozbił się niespodziewanie w lesie. W dziwny sposób:

  1. Dość daleko poza linia lądowania, skręcając gwałtownie na południe

  2. Rozbił się lecąc w innym kierunku niż lotnisko

  3. Silniki pracowały normalnie w momencie uderzenia

  4. Spalił się doszczętnie kadłub ale nie skrzydła gdzie są zbiorniki paliwa

  5. Uderzył w ziemie pikując

  6. Świadkowie widzieli błysk przed wypadkiem

  7. Świadkowie usłyszeli wystrzały zaraz po wypadku

  8. Biały van oddalał się szybko od miejsca uderzenia samolotu o ziemie

  9. Klapy były w normalnej pozycji do lądowania

  10. Samolot leciał z szybkością 85 węzłów a przepada dopiero przy 69 węzłach

  11. Pułap chmur był 700 stóp – widoczność 3 mile

  12. Świadkowie zaobserwowali anomalie telefoniczne w momencie wypadku

  13. Świadkowie sygnalizowali wiele otwartych drzwi od garaży sterowanych pilotami

  14. Dym z palącego się kadłubu był bialo-niebieski

  15. Prasa miała bardzo ograniczony dostęp do miejsca i utrudnione robienie zdjęć

  16. Kadłub palił się przez wiele godzin a FBI nie gasiło pożaru – wypalily sie doszczetnie wszystkie instrumenty elektroniczne, zegarki, mierniki które moglyby wskazac na przyczyne katastrofy – np.  uderzenie elektromagnetyczne niszczace elektronike samolotu.

 bluishsmoke-320x261

Narzuca się refleksja nad zbieżnościami z zamachem pod Smoleńskiem, nieprawdaż?

http://www.veteranstoday.com/2011/09/21/sen-paul-wellstone-more-proof-of-assassination/

cdn…  ( Lawrence Patton McDonald )

Tags : , , , , , , ,

Komentowanie zamknięte.