Najnowsze

Opublikowano Listopad 10, 2014 Przez NS W Dziennikarstwo śledcze

Tygrys Tony promuje LGBT

„W Kellogg rozwijamy kulturę, która szanuje i akceptuje orientację seksualną, tożsamość płciową i sposób jej wyrażenia u naszych pracowników, więc wszyscy mogą być autentyczni i w pełni zaangażowani.” – tak czytamy w reklamie wykorzystującej maskotkę Tony The Tiger z płatków dla dzieci.

Tony-Pride2

Wg American Family Association w zeszłym miesiącu firma ta sponsorowała marsz gejów w Atlancie i użyła wizerunku popularnego tygrysa.

Jak mówią rodzice:

Nie obchodzi mnie czy ten tygrys, czy jakiś pracownik Kellogg jest gejem, czy hetero, niski czy wysoki, biały czy czarny. Naprawdę mnie to nie obchodzi. Ale użycie przez nich postaci tygrysa z kreskówki by promować seksualny styl życia wśród dzieci jest okropne.

To, co zrobili z Tonym jest obrzydliwe. Nie przestaną aż każda postać z kreskówki będzie homoseksualna. To smutne.

Nie będzie to długo trwało, by reklamy tej treści pojawiały się na pudełkach z płatkami. Odkąd nie mogą się rozmnażać, indoktrynacja i rekrutacja nowych na ich miejsce to zawsze dobry punkt do startu.

Na podstawie:

http://www.nowtheendbegins.com/blog/?p=28062

http://www.pinknews.co.uk/2014/11/09/kelloggs-under-fire-for-using-tony-the-tiger-in-pride-ads/

Opracował: Girion

Tags : , ,

Komentowanie zamknięte.