Najnowsze

Opublikowano Wrzesień 30, 2013 Przez stophasbara W Syjonizm i jego zagrożenia

Technologia deep learning pejs-zbuka

FuckFacebookTechnologia deep learning, jaką stara się rozwinąć pejs-zbuk naprawdę szalenie głęboko wchodzi w dziedzinę poznania historii twojego życia. Międzynarodówka żydowska chce wiedzieć, co będziesz robić w przyszłości.

Znajomość tego, o czym mówisz już nie wystarcza, aby zaspokoić apetyt pejs-zbuka na zdobywanie danych, więc teraz może użyć technologii głębokiego studiowania danych w oparciu o system sztucznej inteligencji, aby dowiedzieć się, co masz zamiar dopiero zrobić i jak się z tym czujesz. „Możesz nazywać to coś wieloma nazwami, ale to w zasadzie analiza danych na sterydach„, powiedział analityk Jim McGregor. Istnieje niebezpieczeństwo, że „pejs-zbuk lub ktoś z nim związany, może sprzedawać te dane„.

Pejs-zbuk powołał ośmioosobowy zespół do zbadania, jak sztuczna inteligencja może pomóc do dalszej analizy danych gromadzonych od użytkowników, poinformował MIT Technology Review.

Zespół będzie pracować nad nową technologią sztucznej inteligencji o nazwie „deep learning„. W miarę realizowanych postępów związanych z rozwojem technologii, pejs-zbuk zaktualizuje opatentowane segregowanie w czasie rzeczywistym zawartości wyszukiwań w sieciach społecznościowych.

Co może robić Deep Learning

System głębokiego poznania może pozwolić na to, że oprogramowanie podda analizie emocje lub zdarzenia, jakie nie są wyraźnie i bezpośrednio związane z tym,co piszą ludzie.

Może też pozwolić oprogramowaniu rozpoznawać obiekty na zdjęciach, a w oparciu o dużą ilość analizowanych danych, może też dokonywać wyszukania przewidywanych, prawdopodobnych zachowań ludzi w przyszłości.

Supermarkety wydają dużo pieniędzy, próbując dowiedzieć się, jakie produkty powinny znaleźć się obok kasy„, mówi Jim McGregor, główny analityk w Tirias Research.

Z użyciem Deep Learning, można opowiedzieć komuś o ulubionym kolorze i skierować na niego bardziej konkretne działania„, powiedział McGregor. „Jeśli lubisz kolor czarny, wszystkie materiały marketingowe wysłane do ciebie będą w kolorze czarnym”.

Pejs-zbuk ponoć ma zamiar wykorzystać wyniki deep learning w celu usprawnienia aktualizacji kanałów informacyjnych użytkowników i pomagać ludziom organizować i zarządzać m.in. ich zbiorem fotografii. Może również wykorzystać te wyniki do lepszego kierowania reklam docelowych.

Czym jest Deep Learning?

System głębokiej analizy wykorzystuje zestaw algorytmów, jakie próbują poznać modele warstwowe zainstalowanych danych. Warstwy w takich modelach odpowiadają różnym poziomom analizy. Pojęcia wyższego poziomu zdefiniowane są przez niższe poziomy, wraz z zastosowaniem technik rozumowania indukcyjnego.

Większość algorytmów tego systemu może być zastosowana do zbioru nieoznaczonych danych nawet wtedy, gdy danych nie da się powiązać z bezpośrednim zadaniem.

Innymi słowy, podobnie jak ludzkie umysły, algorytmy tej analizy biorą pod uwagę wielość bodźców lub faktów, które niekoniecznie są ze sobą związane, i pracują na ich podstawie, aby osiągnąć pewien poziom wiedzy i zrozumienia.

Wielowarstwowa sieć neuronowa może stworzyć wewnętrzne formy, a każda warstwa może nauczyć się różnych umiejętności. Na przykład, jedna warstwa może poznawać kierunki przebiegu linii, druga łączyć w celu identyfikowania prostych kształtów, a kolejna warstwa może wtedy tworzyć bardziej abstrakcyjne kształty, a wreszcie mogą one zostać połączone, aby klasyfikować uzyskany obraz.

Implikacje pejs-zbukowego Deep Learning

Są różne opinie na temat tego, czy plany pejs-zbuka wykorzystania sztucznej inteligencji do dokładniejszego wkopywania się w informacje umieszczane przez użytkowników na stronach internetowych, są niepokojące.

Nie sądzę, aby to się znacznie różniło od tego, co oni już robią„, mówi Justin Brookman z Center for Democracy & Technology. „To jest po prostu nowy sposób na organizowanie i analizowanie danych, które już posiadają„.

Obrońcy prywatności „są bardziej zaniepokojeni zbieraniem i przechowywaniem danych w bazach pejs-zbukowych, niż tym, w jaki sposób jest to wykorzystywane do reklamy”.

Jeśli naprawdę w to wchodzisz, można zidentyfikować każdego po zdjęciach swoich i przyjaciół, jakie tam zamieścił. „To jest dokładnie to samo, co robią departamenty policji i innych organów ścigania – tworzą profile personalne ludzi„.

Istnieje niebezpieczeństwo, że „pejs-zbuk lub ktoś związany z nimi może sprzedawać te dane każdemu, a więc będą obrabiać twój profil na widok publiczny, a wtedy mogą go sprzedać„, zasugerował McGregor.

Inne pomysły międzynarodówki żydowskiej:

Patentowanie powszechnego nadzoru

źródło: http://www.technewsworld.com/story/Facebooks-Truly-Madly-Deeply-Learning-the-Story-of-Your-Life-79033.html

przygotował: stophasbara

Tags : , , , , ,

Komentowanie zamknięte.