Najnowsze

media Tag

a

Opublikowano Listopad 30, 2016Przez a303W Polska

KK! Bez mediów nie istniejemy (eMisjaTv)

Komentarz: zostań patronem eMisjaTv i wesprzyj w działaniu polskie profesjonalne media: https://patronite.pl/emisjatv. Redakcja W-P. Atmosfera, w której toczył się proces Piotra Rybaka, oskarżonego o spalenie kukły żyda unaoczniła podstawowy problem polskiej rzeczywistości – bez mediów nie istniejemy. Przekaz głównego nurtu formułują politycy, lobbyści i oligarchowie. Nie ma w nim miejsca na polską myśl narodową, czy obronę interesów zwykłych ludzi. Jeśli tematu nie da się przemilczeć, narzuca się mu ramy i odgórną narrację. Dzięki temu naród wie tylko tyle ile musi wiedzieć. Najczęściej jednak nie wie nic. Miejsce wydarzeń i faktówCzytaj więcej
b

Opublikowano Październik 7, 2016Przez a303W Świat

Kroniki szwedzkie nr 8. Jak się robi propagandę? Jan Bek

Peter Wolodarski wbrew oczekiwaniom Chazarów, odkąd zasiadł w fotelu redaktora naczelnego chazarskiego dziennika demo-liberalnego, „Dagens Nyheter”, („DN” -„Wiadomości Codzienne”) nie okazał się dobrym nabytkiem dla mediów, wchodzących w skład chazarskiego koncernu, „Bonniers”. Ponieważ coraz więcej Szwedów krytykuje obecną politykę migracyjną , promującą nachodźców kosztem tubylczej ludności,  rząd Szwecji „podjął  kroki, ograniczające ich napływ”. Oczywiście jest to tylko gra  dla tubylców, by ich uspokoić  – „ intelektualnej elity” czytającej  prasę  „Bonniers,a” i uważających „przewodnią siłę społeczeństwa”. Tak jak wszędzie na świecie, a szczególnie w Europie, jest ona za „dalszym importem”. AleCzytaj więcej
a
Oto sześć korporacji, które tworzą nam tzw. „okno na świat” i dają złudne poczucie informacyjnego wyboru. W rzeczywistości wszystkie promują wśród gojów chazarski punkt widzenia i tresują ludzie masy wg chazarskiego klucza. Aby przybliżyć mapkę klikamy na nią prawym przyciskiem myszy i wybieramy „pokaż obraz”: AOL TIME WARNER (od 2009 roku dwie firmy – AOL i Time Warner) https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Time_Warner https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_acquisitions_by_AOL Walt Disney Corp. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Disney Bertelsmann https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Bertelsmann VIACOM https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Viacom News Corp. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_News_Corp Vivendi https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Vivendi https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_Vivendi http://tapnewswire.com/2015/10/six-jewish-companies-control-96-of-the-worlds-media/ https://socioecohistory.wordpress.com/2013/04/15/six-jewish-companies-control-96-of-the-worlds-media/Czytaj więcej
a

Opublikowano Wrzesień 2, 2016Przez a303W Świat

Niemcy duszą się pod kloszem

„NATO jest jedyną strukturą, mającą możliwość rozpowszechniania dezinformacji na pierwszych stronach gazet wszystkich państw UE” – Thierry Meyssan. „Freie Welt”: Niemieckie media pod kloszem zachodnich służb specjalnych Większą część [publikowanych przez siebie] wiadomości media niemieckie pozyskują ze światowych agencji informacyjnych, które zajmują się propagandą w interesie USA, UE i NATO – pisze „Freie Welt” [„Wolny Świat”][1]. Do takiego wniosku doszli eksperci z „Grupy ds. badań propagandy w mediach szwajcarskich” [„Forschungsgruppe zu Propaganda in Schweizer Medien”][2]. Według ich ustaleń, zachodnie służby specjalne współpracują z agencjami medialnymi i w razie potrzeby podrzucająCzytaj więcej
a
We wtorek 19 lipca, portal „Nyheter Idag” („Dzisiejsze Wiadomości” – http://nyheteridag.se/jan-johansen-jag-vet-vilka-som-kontrollerar-media-rothchild-ager-reuters/) opublikował artykuł Fricka Changa pod znaczącym tytułem: „”Jan Johansen: „Wiem, kto kontroluje media! Rothschild jest właścicielem Reuters(a)””(”Jan Johansen: ”Jag vet vilka som kontrollerar media! Rothchild äger Reuters”) i zakonkludował czytelnikom we wstępie, że: ”…”Nyheter Idag” mogą ujawnić, że artysta, Jan Johansen, zabukowany na letni festiwal przez „Szwedzkich Demokratów”(„SD”) w prywatnej korespondencji na chazarskim portalu Facebook”, antysemicko wyraził się (wpis jednego z czytelników, komentujący wypowiedź muzyka, Danne Machmara -JB), że „Wie kto kontroluje masmedia! Rothschild jest właścicielem agencji prasowej Reuters!””.Czytaj więcej
a

Opublikowano Kwiecień 3, 2016Przez a303W Świat

„Niezależne” media szwedzkie. Jan Bek

Niełatwo jest wyłowić coś interesującego ze szwedzkiej prasy o Polsce bowiem prawie w całości podlega ona ścisłej kontroli cenzury. Oczywiście nie można mówić o cenzurze typu komunistycznego: w Szwecji działa cenzura wewnątrzredakcyjna. Bardzo specyficzna z uwagi na podległość szwedzkich masmediów jednemu super-koncernowi.  W rezultacie jest to cenzura totalna. Największe opiniotwórcze dzienniki szwedzkie, jak „Svenska Dagbladet”(SD) „Dagens Nyheter”(DN), Sydsvenska Dagbladet Snällposten”(SDS) zostały wykupione przez chazarski medialny koncern, „Bonniers”,  podlegając takiej wewnętrznej cenzurze , zajmują w pewnych sprawach jednakowe stanowisko.  Manipulacja wiadomościami jest tym perfidniejsza, że  w oczach „ opinii publicznej” największeCzytaj więcej
a100
W rosyjskich mediach szerokim echem odbił się niedawny skandal[i] dotyczący wywiadu rosyjskiego ministra kultury  Władimira Medinskiego dla „Studio Wschód” polskojęzycznego kanału TVP Info. Abstrahując od oczywistych różnic w interpretacji historii, sprawa dotyczyła zachowania żydówki prowadzącej wspomniany wywiad, stwierdzającej na falach eteru, że sowiecki generał, o którym była w wywiadzie mowa” zabił jej dziadka”.  Zaraz po tym bulwersującym stwierdzeniu, program zszedł z wizji, a Medinski  zapytał się, gdzie znajduje się grób jej dziadka , który chciałby nawiedzić.  Żydówka odparła z uśmiechem, że dziadek zmarł gdzieś na Syberii, a jej stwierdzenie zamykająceCzytaj więcej
a
Onet.pl, Fakt, Przegląd Sportowy, Sport, Forbes, Newsweek Polska, Auto Świat, Top Gear, Komputer Świat. Co łączy te czasopisma oraz portale internetowe? Otóż wszystkie one należą do koncernu wydawniczego Axel Springer SE. Według Wikipedii Axel Springer urodził się 2 maja 1912 roku w Hamburgu a zmarł 22 września 1985 roku w Berlinie. Ojciec Axela był niemieckim wydawcą i to nie byle jakim . Hinrich Springer był redaktorem naczelnym nazistowskiego czasopisma Altonaer Nachrichten. Młody Axel pracował dla czasopisma ojca w latach 1934-1941, przez większość czasu będąc zastępcą redaktora naczelnego czyli zastępcą swojego ojca. PoCzytaj więcej
Propaganda - jeffrey kluger

Opublikowano Marzec 28, 2015Przez BladyMamutW Filmy, Zdrowie

Propaganda szczepionkowa obnażona

Propaganda szczepionkowa obnażona – napisy PLCzytaj więcej
a,a

Opublikowano Luty 21, 2015Przez JanW Rosja

Rosja – USA wykupują rosyjskie media

Nowa fala planu Dullesa. USA rozpoczęły wykupywanie rosyjskich mediów.  Właścicielem grupy firm „Rugion”, sieci rosyjskich portali w 42 miastach Rosji, może zostać „Hearst Shkuler Media”. Ta transakcja jest aktywnie omawiana w przestrzeni medialnej Południowego Uralu. Firma „Hearst Shkuler Media/Inter Media Group” w marcu ubiegłego roku już została właścicielem portalu „E1” w Jekatierunburgu „, wykupiwszy go od „Wympiełkoma”. Na razie komentarzy odnośnie transakcji nie ma. Szeregowi pracownicy powołują się na to, że nie posiadają informacji a kierownictwo OOO”Rugion” mówi nie o transakcji ale o negocjacjach w sprawie połączenia firm. Zauważmy, żeCzytaj więcej