Najnowsze

Opublikowano Wrzesień 25, 2015 Przez Michal W NWO

Stacja RT ujawniła współpracę CIA oraz telewizji BBC przy operacji „Fałszywej Flagi” w Syrii [wideo]

Amerykańska agencja wywiadowcza wspólnie z BBC stworzyła całkowicie sfabrykowane wydarzenie, którego celem było oskarżenie rządu syryjskiego o użycie broni chemicznej wobec cywilów. Zobacz dlaczego posunięto się do tak bezczelnej prowokacji aby obalić prezydenta Asada.

EXPOSED-LIES

Powtórka z Iraku

Dziennikarze telewizji RT przypomnieli widzom o wydarzeniu z 1990 roku, kiedy miała miejsce podobna propagandowa akcja  stworzona przez amerykański wywiad.

Przed wojną z Irakiem amerykanie usłyszeli wstrząsającą relacje świadka Irackich zbrodni na cywilach. Przeprowadzone rok później śledztwo wykazało, że młoda pielęgniarka o imieniu Nayriah, która wzruszyła cały świat swoim przerażającym opisem Irackich zbrodni nigdy nie była w Iraku.

Świadkiem okazała się córką Kuwejckiego ambasadora w USA i Kanadzie, a całe zeznanie było przygotowane we współpracy z amerykańskim służbami bezpieczeństwa o czym mówi film dokumentalny przedstawiony w telewizyjnym programie 60 minut (program przedstawia 60 minutowe filmy dokumentalne).

W 1990 roku władze amerykańskie potrzebowały pretekstu do uderzenia na Irak, a dzięki wstrząsającym relacjom świadków oraz sfabrykowanym dowodom o posiadaniu broni chemicznej, amerykańskim mediom udało się przekonać opinie publiczną o konieczności interwencji zbrojnej w Iraku.

Film dokuntalny 60 minut znajduje się… tutaj

Dziś wiemy, że głównym celem interwencji była Iracka ropa oraz prywatne interesy rodziny Bush, która od kilku pokoleń jest potentatem na rynku naftowym w Texasie. Interesujący jest także fakt, że rodzina multimilionerów Bush była  głównym udziałowcem w spółce naftowej Arbusto Energy, założonej w 1979 roku, przez byłego prezydenta USA George W. Busha. Naftowa spółka Bushów zainwestowała 50,000 dolarów w grupę kapitałową Saudi Binladin Group.

Głównym filarem grupy jest firma budowlana założona w 1931 roku przez Mohammed bin Laden,  był on ojcem założyciela Al-kaidy Osamy bin Ladena. Saudi Binladin Group zatrudnia na dzień dzisiejszy 35 000 pracowników na całym świecie i jest potentatem w branży budowlanej, operującym głównie w krajach arabskich. Fakt ten wydaje się bardzo kontrowersyjny zważywszy na okoliczności wydarzeń z 11 września 2001 roku.

https://en.wikipedia.org/wiki/Arbusto_Energy

https://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_Binladin_Group

Syria 2013

ezgif-com-optimize

Wracając do wydarzeń z 2013 roku, dziennikarze po raz kolejny udowodnili, że i tym razem nie było użycia broni chemicznej, a całe nagarnie mające świadczyć o rzekomym ataku na cywilów było całkowicie sfabrykowane. Obejrzyj nagranie dziennikarzy stacji RT Po raz kolejny zostali użyci aktorzy (czas 03:02 – 03:19), w fragmencie 2.55 wywiadu udziela „ofiara broni chemicznej”, która odegrała jedną z głównych ról w propagandowym wideo nagranym przez BBC.

W celu ujawnienia skali manipulacji na temat ataku chemicznego w Syrii, został stworzony portal, który bardzo szczegółowo opisuje wszystkie kłamstwa przedstawione przez BBC. Na internetowej stronie znajdziemy setki zdjęć, nagrań wideo, reportaży oraz artykułów nie pozostawiających suchej nitki na reportażu BBC.

https://bbcpanoramasavingsyriaschildren.wordpress.com/

Dr. Rola Hallam

DrRola

Główną bohaterką reportażu BBC była dr Rola Hallam, panieńskie nazwisko Al-Kurdî (Alkurdi), żona Dr. Simon Hallam. Syryjsko – Brytyjskie małżeństwo Hallam jest orędownikiem Syryjskiej Rady Narodowej –  grupy opozycyjnej finansowanej przez zagraniczne fundusze. Państwo Hallam są również bardzo zaangażowani w działalność organizacji Hand in Hand for Syria fundacji charytatywnej zarejestrowanej w Anglii w  2011 roku. Dr. Rola znajduje się na oficjalnej liście członków tej organizacji.

https://wikispooks.com/wiki/Dr_Rola

Hand in Hand for Syria

Organizacja Hand in Hand for Syria stara się obalić rząd wybranego w demokratycznych wyborach i wspieranego przez większość społeczeństwa prezydenta Asada. Kiedy odwiedzimy oficjalną stronę organizacji zobaczymy jak bardzo związana jest ona z branżą mediów, na samym dole strony znajduje się baner największych stacji telewizyjnych na świecie. Organizacja jest źródłem informacji na którym opierają się wszystkie główne serwisy informacyjne na świecie.

http://www.handinhandforsyria.org.uk/

Friends of Syria Group – Konferencja w Istambule 2012 rok

Friends of Syria Group (Grupa Przyjaciół Syrii)  jest międzynarodową dyplomatyczną wspólnotą krajów uczestniczących w konferencjach na temat z Syrii. Grupa została powołana w odpowiedzi na veto ze strony Rosji i Chin w sprawie rezolucji Rady Bezpieczeństwa potępiającej Syrię.

Friends_of_the_Syrian_People_Meeting_in_Turkey

Siedemdziesiąt krajów brało udział w konferencji, która odbyła się w dniu 1 kwietnia 2012 roku w Istambule, aby wspierać syryjską opozycję i zwiększyć presję na rząd syryjski. W 2011 roku w Istambule została utworzona Syryjska Rada Narodowa, jest ona  partią opozycyjną, zwalczającą rząd prezydenta Asada, wezwała ona do „poważnego działania” i wsparcia finansowego Wolnej Armii Syrii czyli (rebeliantów z różnych organizacji terrorystycznych).

„Rozlew krwi w Syrii musi się zatrzymać,” – powiedział podczas konferencji Hamad bin Jassim bin Jaber Al Thani (katarski premier). Liga Arabska i amerykańska sekretarz stanu Hillary Clinton, wspólnie zadecydowali podczas konferencji podjęcie bardziej zdecydowanych środków przeciwko rządowi syryjskiemu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Friends_of_Syria_Group#Istanbul_conference

Odpowiedz Obamy na apel o wsparcie dla rebeliantów

Rok później administracja prezydenta Obamy przeznaczyła 500 milionów dolarów na uzbrojenie rebeliantów walczących z rządem Asada, informacje przekazały światowe media:

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/obama-chce-wydac-500-mln-dol-na-szkolenia-rebeliantow-w-syrii/j0sjz

5oo milinów dolarów trafiło w ręce rebeliantów nazywanych Wolną Armią Syrii. W skład opozycyjnej armii wchodziło silne ugrupowanie terrorystyczne Al-Nusra, po otrzymaniu pomocy od amerykanów organizacja Al-Nusra razem z Al-Kaida utworzyły wspólny kalifat państwa islamskiego, tym samym administracja Obamy pomogła w umocnieniu pozycji ISIS na bliskim wschodzie. O tym fakcie również informowały światowe media takie jak BBC.

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-28082962

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-22095099

Do pełnego obrazu należy dodać, że amerykanie wycofali się z Iraku, pozostawiając Irakijczykom wozy opancerzone i Hammery, które w krótkim czasie stały się łatwym łupem dla ISIS. Zdjęcia bojowników ISIS z amerykańską bronią oraz amerykańskimi pojazdami w artykule:

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/obama-wspiera-isis-kwota-500-milionow-dolarow-2014-07

Kto chce usunąć prezydenta Asada?

Baszszar al-Asad

 W 1988 roku ukończył studia na Wydziale Medycyny Uniwersytetu Damasceńskiego, a 4 lata później studia podyplomowe w Londynie ze specjalizacją okulistyczną.

W 1994 roku w wypadku samochodowym zginął jego starszy brat Basil, mający być następcą ojca jako prezydent Syrii. W związku ze śmiercią brata Baszszar został zmuszony do powrotu i wstąpienia do akademii wojskowej.

Po śmierci ojca 10 czerwca 2000 został wybrany na prezydenta Syrii. W 2007 został ponownie wybrany na prezydenta. Mówi płynnie po angielsku, zna także francuski w stopniu komunikatywnym. Jego żona Asma al-Asad jest Brytyjką syryjskiego pochodzenia. Asma urodziła się i dużą część życia spędziła w Londynie. Z wykształcenia jest programistką komputerową. Ukończyła King’s College London. Po ukończeniu studiów (w 1996) Asma pracowała w m.in. jako ekonomistka w Deutsche Bank.

11q_073

Na zdjęciu państwo Asad w towarzystwie Johna Kerry z małżonką

John Kerry obecny sekretarz stanu USA spotykał się prywatnie z Asadem na kolacji, prezydent Syrii i jego małżonka często byli podejmowani przez światowych liderów, dlaczego nagle ich relacje z zachodnimi politykami zmieniły się o 180 stopni?

Co spowodowało, że wybrany w demokratycznych wyborach prezydent, popierany przez ponad 90 procent narodu, absolwent Londyńskiej uczelni wyższej nagle został dyktatorem? Dlaczego rząd amerykański i brytyjski użył wywiadu do sfingowania ataku chemicznego aby oskarżyć Asada o zbrodnie na cywilach? Komu tak bardzo zależy na pozbyciu się Asada i wprowadzeniu chaosu jaki ma obecnie miejsce w Libii czy Iraku?

Genie Energy

Genie Energy Ltd. jest amerykańska spółką energetyczną z siedzibą w Jersey. Holdingowa spółka jest  dostawcą energii oraz zajmuje się handlem i wydobyciem gazu i ropy. Prezesami i głównymi udziałowcami są:  Rupert Murdoch i Jacob Rothschild.

Rupert Murdoch to światowy potentat z branży mediów, właściciel jednej z największych na świecie korporacji prasowej, telewizyjnej i wydawniczej – News Corporation, do której należą m.in. pisma The Sun, New York Post, The Times, Daily News, stacje telewizyjne British Sky, wytwórnie filmowe Metromedia, Sky Channel i wytwórnia 20th Century Fox.

Ruperta Murdocha łączy długoletnia przyjaźń z rodziną Rothschild oraz wspólne interesy. W 2008 roku „Financial Times” opublikował informacje, że magnat prasowy Murdoch wyprawiał przyjęcie urodzinowe dla swojej córki w posiadłości Rothschildów na greckiej wyspie Korfu.

http://www.ft.com/cms/s/0/c81e01b6-9fd3-11dd-a3fa-000077b07658.html#axzz3Rrv10lDT

https://pl.wikipedia.org/wiki/Rupert_Murdoch

Jacob Rothschild to lider najbogatszej rodziny na świecie, żydowski bankier, którego interesy dziedziczy obecnie jego syn Nathaniel. Genie Energy pod zarządem 43 letniego Nathaniela Rothschilda  przejmuje rynki energetyczne i surowcowe na całym świecie, artykuł opublikowany 7 kwietnia 2014 w polskiej edycji magazynu Forbes:

„…O giełdowej spółce z Poznania zrobiło się głośno rok temu, gdy ujawniono, że jako pierwsza dokonała transakcji zakupu na polskiej giełdzie gazu (dziś 47 proc. transakcji na polskiej giełdzie gazu przypada na Duon).  Duonu kontroluje wehikuł inwestycyjny brytyjskiej gałęzi Rothschildów – RIT Capital Partners PLC. Tej znanej od stuleci rodziny nikomu na świecie nie trzeba przedstawiać…

Duon sprowadza gaz przede wszystkim z Kaliningradu gdzie ma własną fabrykę LNG, importuje go też interkonetorami z Czech i Niemiec a nawet eksportuje na Ukrainę. Ostatnio firma dokonała pierwszego importu gazu z terminalu w Antwerpii.

Przede wszystkim odkąd stery w rodzinnym imperium przejął 40-letni Nat Rothschild, to surowce i energetyka stały się głównym celem inwestycyjnym rodziny, której majątek szacuje się na miliardy funtów…”

http://www.forbes.pl/duon-i-rothschildowie-w-polskim-gazie,artykuly,174525,1,1.html

Koncesja na wydobycie ropy i gazu w Syrii

Genie Energy Ltd. w lutym 2013 roku otrzymał koncesje na wydobycie ropy i gazu na okupowanych terenach Wzgórza Golan w Syrii. Koncesja obejmuje 153 mile kwadratowe i została przyznana na okres 36 miesięcy. Koncern posiada również koncesje na eksploatacje złóż ropy i gazu na terenie Izraela. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Genie_Energy

11021086_806807582732085_6191064843818005298_n

Teraz już wiesz o co toczy się ta wojna i kto zainicjował w mediach Arabską Wiosnę oraz dlaczego prezydent Syrii został uznany za zagrażającego demokracji dyktatora. Koncesja na Syryjskie złoża ropy i gazu to główny, choć nie jedyny powód dla którego amerykańskie służby i dziennikarze z telewizji BBC dopuścili się tak bezczelnej prowokacji. Zobacz także:

Energetyka i surowce w europie wschodniej na celowniku Nathana Rothschilda

Opracowanie/Tłumaczenie:

Michał KK

Tags : , , , , , ,

Komentowanie zamknięte.