Najnowsze

Opublikowano Listopad 16, 2013 Przez a303 W Dziennikarstwo śledcze

Profanacja sztuki. Polacy nie wytrzymują

O zawłaszczeniu i zmonopolizowaniu świata sztuki przez żydostwo dostarczyliśmy kilka wyśmienitych artykułów. Jeden pragniemy przypomnieć w niedalekiej przyszłości. Poniższe materiały wideo ukazują zepsucie sztuki na gruncie polskim. Pod pojęciem zepsucia sztuki należy rozumieć zainfekowanie jej wszystkim co ohydne, brzydkie, wulgarne, wypaczone i wypływa wprost z żydostwa. Dlatego dziś to, co kiedyś powszechnie uważano za profanację, obecnie nazywane jest przez środowiska żydowskie „sztuką” i żeby nie szukać przykładów daleko, wystarczy przypomnieć głośną sprawę tzw. „artystki” Nieznalskiej, która  za umieszczenie męskich genitaliów na krzyżu, krzyżu w moczu oraz wystawienie martwego konia z tabliczką INRI, została przez talmudyczny Sąd Rejonowy w Gdańsku uniewinniona. Sąd bowiem stwierdził, że powyższe profanacje nie „obrażają uczuć religijnych”. A wszystko to po ośmiu latach przeciągania sprawy.

Talmudyczny w świetle prawa parasol ochronny gwarantuje bezkarność współczesnym „artystom” a także popycha ich do zuchwałych gwałtów na sztuce i staczania jej w otchłań zepsucia, jakie niewątpliwie cześć tzw. „artystów” – prowokatorów sobą reprezentuje. Na poniższym filmie widzimy przerwanie spektaklu Jana Klaty „Do Damaszku” w dniu 14 listopada 2013 w Narodowym Teatrze Starym w Krakowie. Za komentarz do „spektaklu” niechaj posłużą głosy krytyki spod filmu i widoczna na nim reakcja publiczności – jest bezcenna.

Tiger Kr

Pan Klata wykazał się „kulturą” pokazując tym palcem. Doczekaliśmy się czasów kiedy z Teatru Narodowego w Krakowie zrobiono podrzędny teatrzyk, miejsce realizacji chorych projektów Pana Klaty i bandy homoseksualistów. To przykre, że my wszyscy podatnicy się do tego dokładamy. Kiedyś Stary Teatr w Krakowie coś znaczył, był miejscem gdzie można było zobaczyć spektakle na podstawie największych dzieł.

Andrzej Galica

Dlaczego my musimy płacić za to GÓWNO miliony złotych z naszych podatków. Jak jakiś imbecyl chce pokazywać akty kopulacji, to niech robi to za własne pieniądze w którejś z agencji towarzyskich. Wara od Teatru Narodowego!

BakaWarai

Pytanie – czy Ci ludzie ( z widowni) wiedzieli na jaki typ przedstawienia idą? Chyba nie, wnioskuje z reakcji. Pytanie z drugiej strony – czy aktorzy występując na KOMERCYJNEJ scenie, liczyli się z oczekiwaniami i reakcją widzów? Też raczej nie.

Krzysztof Sochacki

Wiedzieli. Jednakowosz interpretacja sztuki wywołała ich oburzenie. Słusznie z resztą. Mnie również przytłacza wszechobecna pornografia jako narzędzie inżynierii społecznej. Celebryci i pseudo artyści to zaraza polskiej rzeczywistości.

Jarek Degorski

Nie widzialem spektaklu, ale bywam  w teatrze regularnie, co można powiedzieć, …banda pedałów, chorych psychicznie za państwowe pieniądze tworzy coś, co nie jest teatrem ale farsą teatru, pan Klata i koledzy bawcie się dalej, wasz czas już przemija.

Tags : , , , ,

Komentowanie zamknięte.