Najnowsze

Opublikowano Sierpień 30, 2016 Przez a303 W Rosja

Prezydent Putin i żydowski ekstremizm

Fragment zaczerpnięty z książki Henryka Pająka pt: „Ostatni transport do Katynia”. Prace autora można zamówić w Wydawnictwie Retro pod numer telefonu: 81 50 30 616.

Rozdział IX – Rosja w chazarskiej niewoli

 Prezydent Putin i żydowski ekstremizm [63]

 autor: M Nazarow

a

Większość religii poczytuje sobie, że są jedynie prawdziwe. Ale jest jedna religia, która nie tylko uważa inne religie za fałszywe, ale że reszta pozostałych ludzi to bydło. Ta religia stwierdza, że jedynie jej współwyznawcy są kochani przez „Boga”, który złożył im obietnice ziemskiego panowania nad wszystkimi innymi narodami, których rolą jest los niewolników.

Ta religia to talmudyczny judaizm. I szczególnie jest on najbardziej wrogo nastawiony do chrześcijaństwa, które głosi, że obietnica i prawa Boże są przeznaczone dla wszystkich ludzi, niezależnie od narodowości, co implikuje fakt zniesienia wybraństwa narodu żydowskiego i dlatego chrześcijaństwo jest postrzegane przez Żydów jako wrogie, a judaizm obrzuca chrześcijan wszelkimi możliwymi obelgami i traktuje chrześcijan gorzej niż bydło.

W dzisiejszej Rosji nadchodzi czas, o którym jeszcze w 1974 r. pisał do przywódców Izraela jeden z umiarkowanych działaczy rosyjskiego syjonizmu M Agurski:

Obecnie, kiedy mamy w oparciu o to państwo (ZSRR) silną pozycję, możemy wyznaczyć sobie nowy cel narodowy, a mianowicie niewyobrażalnie zintensyfikować żydowski wpływ na światową cywilizację… Izrael powinien stać sie duchowym i kulturalnym centrum całej ludzkości… oświeceniem wszystkich narodów („SION” – Tel Awiw, 19.11.1977).

a

Spójrzmy z tego punktu widzenia na nasze życie polityczne. Od posłów Dumy Państwowej wymaga się specjalnego (w porównaniu ze wszystkimi innymi narodami) uznania żydowskich ofiar II wojny światowej (odmówiło jedynie kilkudziesięciu posłów). Minister Matwijenko uczestnicząca w wielkiej konferencji zagranicznej na temat „holokaustu”, oświadczyła, że „stosunek tego lub innego kraju do tragedii holokaustu jest wskaźnikiem, swego rodzaju papierkiem lakmusowym, według którego inne państwa wyrokują o prawie danego kraju przynależności do obywatelskiej demokratycznej społeczności”. („Wremia nowostiej”, 20.04.2001). Powróciwszy z konferencji obiecała z niezwykłym wzburzeniem w programie telewizyjnym (RTR, program żyda Swanidze „Zierkało”) „wbijać” w głowy rosyjskich uczniów żydowską wersję wojny i „holokaustu” i „walczyć z antysemityzmem”.

a

Już przygotowano odpowiednio podręczniki – jednym z ich twórców był znany profesor Uniwersytetu Moskiewskiego Asmołow, potomek bitnych rewolucjonistów, oraz członek prezydium Rosyjskiego Kongresu Żydów, wcześniej stworzył programy nauczania rosyjskiej historii i na temat rosyjskiego nacjonalizmu, przy czym postanowienie o realizacji tego programu „było pierwszym rozporządzeniem podpisanym przez Putina po objęciu stanowiska prezydenta” [64]. Na Górze Pokłonnej w Moskwie (z której swego czasu przybywający do stolicy pielgrzymi klękali i kłaniali się widniejącym w oddali wszystkim jej świątyniom i sanktuariom), we współpracy z rządem w Moskwie wzniesiono Muzeum Holokaustu i synagogę. Takiej polityce nadał kierunek sam prezydent Putin. Naczelny rabin Rosji Berl Lazar oświadcza:

Od czasu kiedy do władzy doszedł Władimir Putin, nasiliły się kary za incydenty antysemickie. W pozdrowieniach nadesłanych przez prezydenta Putina we wrześniu z okazji święta Rosz-chaszana obiecał on całkowicie wykorzenić antysemityzm […] Prezydent Putin czuje się odpowiedzialny za pomyślność rosyjskich Żydów i za walkę z antysemityzmem we wszelkich jej formach i stworzenie rosyjskim Żydom możliwości swobodnego przemieszczania się z podwójnym obywatelstwem. [65]

Prezydent Federacji Rosyjskiej obchodzi święta Chanuka w centrum chasydzkiej społeczności żydowskiej i bierze udział w żydowskim rytuale zapalania świec chanukowych wraz z rabinem Lazarem. Tam Putin został obdarowany żydowską menorą, co skomentował mówiąc, że „światło i dobro, które promieniuje z menory chanukowej będą także oświetlać Kreml”. Artykuł w gazecie był zatytułowany bardzo znamiennie: ‚Prezydent świętował zwycięstwo Żydów nad Grekami” („NG-Religii” – 27.12.2000). A jeszcze dodatkkowo z jakiegoś to powodu „czuje się odpowiedzialny za pomyślność rosyjskich Żydów i za walkę z antysemityzmem we wszelkich jej formach i stworzenie rosyjskim żydom możliwości swobodnego przemieszczania się z podwójnym obywatelstwem”. („Jewriejskie słowo” Nr 47, 21-27.11.2001). Z okazji tego święta rosyjski prezydent spotkał się z byłym premierem Izraela Netanyahu i powiedział, że podziela żydowskie podejście do konfliktu z Palestyńczykami, bo „Nasi [66] ludzie w Izraelu to prawie milion”. Jako uzasadnienie do podjęcia działań wojskowych w Czeczenii Putin podał zachodnim dziennikarzom: „To jest wojna przeciwko antysemityzmowi” („NG-Religii – 25.07.2001). Prezydentowi wtóruje człowiek z jego bliskiego otoczenia Siergiej Mironow, przewodniczący Rady Federacji.

W czasie wizyty w Izraelu w marcu 2002 r. zrównał Palestyńczyków z czeczeńskimi terrorystami, demonstracyjnie odmówił spotkania z przywódcą palestyńskim i później oświadczył, że Izrael jest nam bliższy; bo tam mieszkają „nasi rodacy” (jacyż to oni rodacy, jeśli wybrali sobie inną ojczyznę i innego „ojca”? Czy pierwsze osoby naszego państwa mają na myśli fakt, że wielu członków warstwy rządzącej Federacją Rosyjską nie uważa, że ich ojczyzną jest Rosja, a jest nią Izrael?) Patrząc na to, że rosyjski ambasador w Izraelu M I Bogdanow również wyśpiewuje dytyramby na cześć żydowskiego terroru: „Nie przestanę podziwiać męstwa narodu izraelskiego” („MEG” Nr 1, 2002 r.).

Ale czy wiele trzeba męstwa, żeby zmasakrować czołgami kobiety i dzieci?

[63] WWW.RUSNATION.ORG przekład dla autora: A K

[64] żydowskie czasopismo „Alief” – sierpień 2001

[65] „Jewrejskoje słowo” Nr 47, 21-27.11.2001

[66] co to znaczy „nasi”?

Tags : , , , ,

Komentowanie zamknięte.