Najnowsze

Opublikowano Maj 22, 2014 Przez a303 W Finanse i pieniądze

Ponad półtora miliona klientów meksykańskiego banku wykorzystuje technologię biometryczną

aBank Santander Mexico wprowadził biometryczną technologie do obsługi swoich klientów. Jak zawiadamia rosyjski biometryczny portal BIOMETRICS.RU, rozpoznawanie klientów w tej instytucji kredytowej dochodzi teraz do skutku po ich głosie.

Odpowiednia technologia biometryczna jest zintegrowana z systemem telefonicznym banku, obsługując klientów w trybie automatycznym. Korzysta z opcji „Mój głos – moje hasło”, dzięki której klient może szybko uzyskać informacje na temat salda rachunku i możliwość wykonywania innych operacji.

Jeden top menadżerów banku Jose Ignacio Zoril zauważa, że ​​Banco Santander Meksyk stał się pierwszą instytucją kredytową w kraju i w Ameryce Łacińskiej, w którym wprowadzono technologię biometrii głosowej. Według szacunków Zoril’a, systemem „Mój głos – moje hasło” operuje już 1,7 mln klientów.

Na podstawie:

http://www.biometrics.ru/news/bolee_polutora_millionov_klientov_meksikanskogo_banka_ispolzujut_biometricheskie_tehnologii/

Tags : ,

Komentowanie zamknięte.