Najnowsze

Opublikowano Marzec 12, 2016 Przez a303 W NWO

Patentowanie powszechnego nadzoru

Patentowanie powszechnego nadzoru, teleekrany Orwella nadchodzą. Zacznij przyzwyczajać się do „na dobre i na złe” z powszechną inwigilacją międzynarodówki żydowskiej.

a

Firmy technologiczne rozwijają technologię telewizorów, które oglądają ciebie

Nowa generacja telewizorów HDTV oraz odbiorników kablowych sprzedawanych publice zawiera funkcje, które nie są zbytnio nagłośnione w reklamach firm technologicznych: kamery, mikrofony i czujniki, jakie mają zdolność nagrywania wszystkiego, co dzieje się w pomieszczeniu oglądającego telewizję. Nie inaczej, ale wręcz tak samo, jak teleekrany w powieści George’a Orwella 1984, telewizory będą mogły oglądać, a nawet dokładnie analizować każdą osobę, jaka znajdzie się w pobliżu tych urządzeń.

Firma usług kablowych, Verizon, niedawno złożyła wniosek o uzyskanie patentu na system, który zawiera czujniki audio i wideo oraz oprogramowaniem do rozpoznawania profilu twarzy. To ma im pozwalać uzyskać informacje takie, jak: ile jest osób w pokoju, jakiej płci, rasy, co robią, a nawet co jedzą podczas oglądania telewizji. Celem tego systemu jest transmisja „ukierunkowanej reklamy”, lecz przekracza to wyraźnie granicę jawnego szpiegowania ludzi. Oto artykuł na temat patentu Verizon.

Verizon wnioskuje o patent na niesamowite urządzenie do oglądania ciebie, gdy ty oglądasz telewizję

Wyobraź sobie: kłócicie się z partnerem podczas oglądania telewizji i nagle pojawia się reklama na temat poradnictwa małżeńskiego. Albo robisz jakieś ćwiczenia siłowe, a w tle leci sobie film, a tu nagle reklama o zdrowej żywności pojawia się na ekranie.

W przeszłości, byłby to zwykły zbieg okoliczności. Ale w przyszłości, wszystko wygląda na to, że sprawy się pozmieniają, dzięki opatentowanej przez Verizon „technologii rozpoznawania gestów”.

Spółka złożyła wniosek o patent na system zaprojektowany do zastosowań domowych w celu kierowania reklam do ludzi. Za pomocą kombinacji czujników obrazu i dźwięku, to urządzenie ma wykrywać działania w pomieszczeniu, gdzie jest telewizor podczas oglądania telewizji. Czujniki umożliwiają konstruowanie profilu rozpoznawania twarzy, mogą notować takie „cechy fizyczne”, jak kolor skóry, rysy twarzy, a nawet długości włosów, a także wykrywać „atrybuty głosowe”, aby określić ton głosu, akcent i język, jakim mówisz. Przedmioty nieożywione nie są poza granicami tej technologii, bowiem może ona również dostrzec puszki po piwie i dzieła sztuki na ścianie.

Oznacza to, że w sumie twój telewizor lub pudełko do odbioru sygnału będzie skutecznie się tobie przyglądać, oglądać cię i słuchać, gdy na kanapie będziecie się przytulać z partnerem, oglądając najnowszy odcinek jakiegoś serialu. Gdy przytulanie zajdzie nieco dalej, są szanse, że ta technologia zanotuje odpowiednie sygnały i zacznie dawać na ekran ogłoszenia „reklamy antykoncepcyjnej” albo „reklamówkę o kwiatach”, jak to opisano w patencie.

Patent mówi także, że jeżeli urządzenie odbierze sygnał, że użytkownik jest „zestresowany”, wówczas „może wybrać reklamę związaną z wykrytym nastrojem (np. reklamówkę o produkcie dającym ulgę od stresu, jak świece do aromaterapii, ośrodki wakacyjne, itp. ). Dodano też, że „Jeśli para się kłóci/spiera się, „system” wybierze reklamę związaną z doradztwem małżeńskim”. Gdy czujniki wykryją, że użytkownik jest dzieckiem, system wywoła „więcej reklam odpowiednio skierowanych do małych dzieci”.

Jak zauważył Steve Donohue z FieceCable, technologia Verizon będzie działać w ten sam sposób, w jaki Google namierza użytkowników Gmaila w oparciu o treść ich maili, dojdzie tylko do przeniesienia tej zasady do wnętrza domowego poprzez „skanowanie rozmów widzów, którzy są w strefie wykrywania w pobliżu telewizora, w tym również rozmów telefonicznych. Oczywiście, jest to tylko patent, więc na razie nie zaczynaj przypatrywać się podejrzliwie swojemu telewizorowi. ArsTechnica zwraca uwagę, że wnioski o podobne patenty zostały złożone wcześniej, ale nie zostały jeszcze wprowadzone w życie. Ale to nie czyni tego najnowszego wcielenia Big Brothera mniej przerażającym i jest chyba dobrą ilustracją tego, jak technologie nadzoru coraz bardziej wkraczają w życie prywatne.

Verizon chce ciebie nagrywać, żeby celować ukierunkowanymi reklamami

źródło: http://vigilantcitizen.com/latestnews/tech-companies-are-developping-tvs-that-watch-you/

przygotował: PM

Tags : , , , , , ,

Komentowanie zamknięte.