Najnowsze

Opublikowano Lipiec 27, 2014 Przez a303 W Dziennikarstwo śledcze

OSZUSTWO MH17: na miejscu katastrofy nie było silnika Boeinga 777

Teraz ustalono, że Ameryka i międzynarodowe wojska przebywały na Ukrainie w ramach Exercise Rapid Trident – wspólne manewry wojskowe 12 krajów na Ukrainie zbiegające się z rzekomą katastrofą MH17.

a

Co to jest – RAPID TRIDENT?

Rapid Trident wspiera współdziałanie między Ukrainą, USA, NATO i krajami członkami Partnerstwa dla Pokoju.

[. . .]

Ile razy manewry rządowe i wojskowe okazały się być wydarzeniami fałszywej flagi, takimi jak 11 IX, Sandy Hook, Bostoński Maraton, i teraz zsensacjonalizowane zestrzelenie malezyjskiego odrzutowca MH17, jako kolejnej długiej linii fałszywych flag. VIDEO:DAHBOO7 Opinion about Rapid Trident

GE90 – silnik specjalnie zaprojektowany dla Boeinga 777

RT News

[. . .] Mimo że USA odwołała Atlas Vision2014, który miał się odbyć w lipcu w płn-wsch. rosyjskim mieście Czelabińsk, Pentagon mówi, że odbędą się wielonarodowe ćwiczenia wojskowe na Ukrainie, zgodnie z planem.

Atlas Vision to dwustronne manewry amerykańsko-rosyjskie sił lądowych. Manewry będą obejmowały ćwiczenia przy pomocy komputerów na poziomie batalionu jaki i ćwiczenia szkoleniowe na poziomie plutonu.

Ciekawe jak media wymazały fakt, że Rosja wie wszystko o Rapid Trident, łącznie z dowodami na „nieprawidłowości” w MH17.

A jeszcze ciekawsze jest to, że Rosja planowała uczestniczyć w jednym z tych kierowanych przez USA wydarzeń – Atlas Vision – na własnym terenie. W międzyczasie śledczy i blogerzy nadal dają się oślepiać dezinformacjom formułowanym jako poufne „przecieki” z rzekomo zaufanych źródeł.

[. . .]

OSZUSTWO: fałszywe pozostałości po silniku na rzekomym miejscu katastrofy MH17

Olbrzymi, szeroki Boeing 777 ma jeden z najpotężniejszych silników turbowentylatorowych [turbofan engine] na świecie.

Silnik GE90 ma średnicę 3,2 m [10.5 stóp]

a

Na zdjęciach z katastrofy nie można znaleźć żadnego olbrzymiego silnika GE90. Zamiast niej wydaja się być części silnika z innego typu i projektu samolotu. Pewne jest to, że części silnika na zdjęciach nigdy nie mogłyby napędzać Boeinga 777.

Katastrofa giganta B-777 spadającego z wysokości ponad 10 km pozostawiłaby po uderzeniu wielki krater, natomiast szczątki wydaja się być podrzucone na ziemię jakby przyholowane przez ciężarówkę.

a

Szczątki silnika na rzekomym miejscu katastrofy MH17 nigdy nie mogą pochodzić z Boeinga 777-200

[. . .]

Pionowy stabilizator na rzekomym miejscu katastrofy nie jest z B-777 szczególnie 9M-MRD – lotu MH-17

a

Potwierdza się iż podrobiona część “MRD” została podrzucona na miejsce.

a

Część ogonowa samolotu pokazuje „MRD” jako dowód na to, że rzekomy samolot jest poprawnie zidentyfikowany jako lot MH-17

a

MH17 HOAX: Crash Scene Evidence Reveals No Boeing-777 Engine

http://www.veteranstoday.com/2014/07/26/mh-17-hoax-crash-site-evidence-reveals-no-boeing-777-engine/

Harold Saive – 26.07.2014 [skrót], tłum. Ola Gordon.

Tags : , , ,

Komentowanie zamknięte.