Najnowsze

Opublikowano Grudzień 23, 2016 Przez a303 W NWO

Okultystyczny Hollywood wzmacnia wojnę płci

Żyjemy w de facto komunistycznym społeczeństwie, w którym sztuka i rozrywka ma służyć rewolucyjnym celom, które mają odwrócić naturalny porządek, zastępując prawa Boga na lucyferiański prządek świata. Iluminaci sukcesywnie wprowadzają społeczeństwo do życia opartego na zasadach satanistycznej sekty żydowskiej, kabalistyka przenikła do codziennego życia i niewielu sobie to uświadamia.

a

Każdego roku przemysł filmowy podnosi stawkę w zaprojektowanej,  utajonej wojnie żydowskiej skierowanej  przeciwko „płci”, która ma na celu zniewolić społeczeństwa, odwrócić naturalny porządek. Różnice płci, które są naturalne, powszechnie przedstawiane są jako uciążliwe. Rola kobieca nigdy nie jest pokazywana pasywnie, jest to wręcz zabronione, cechy kobiece ukazujące słabość szybciej są przypisywane mężczyznom aniżeli kobietom. Feminizowanie mężczyzn stało się normą.

Filmy zawierające zabiegi odwrócenia ról płci w roku 2016 zostało wyprodukowanych więcej niż kiedykolwiek, oto parę przykładów:

a

Mrs. Sloane ( http://www.imdb.com/title/tt4540710/ ): bohaterka jest najbardziej poszukiwanym i groźnym lobbystą w Waszyngtonie, w świecie politycznych rozgrywek jest ważnym „graczem”. Jej spryt utorował sukces, zawsze postępowała tak by uzyskać zamierzony cel, jest typowym obrazem silnej kobiety sukcesu tak uwielbianego przez feministki.

Bridget Jones’s Baby (https://www.rottentomatoes.com/m/bridget_joness_baby_2016):  Rene Zellweger próbuje dowiedzieć się kto jest ojcem jej dziecka. Sens filmu to oczywiście atak i ośmieszenie małżeństwa, monogamii i wierności. Tu także mężczyźni są celowo ukazani jako Ci słabsi, to kobieta decyduje kto zostanie zwycięzcą w wyścigu do „ojcostwa”. Miłosny trójkąt, ukazany śmiesznie, frywolnie – cichy przekaz nie zostanie wyłapany, bo stał się normą, żydowscy komuniści promują tu rozwiązłość seksualną, ujmując i zaprzeczając sile, znaczeniu małżeństwa, rodziny.

Zootopia: twór Disneya, którego bohaterką jest królik Spitfire jest feministyczną międzysektorową utopią ( http://www.mtv.com/video-clips/jev7eo/braless-is-zootopia-an-intersectional-feminist-utopia )

Finding Dory: Disney zatrudnił przy tym projekcie lesbijkę Ellen DeGeneres aby użyczyła swego głosu dla głównej żeńskiej  bohaterki. Owa pani dokuczała publiczności mówiąc, że film będzie wyposażony w znaki transseksualne, owe uwagi rzucała żartem i dodawała: „to mój żart, ale to tylko kwestia czasu, biorąc pod uwagę kierunek w jakim idzie Magiczne Królestwo filmów animowanych”. Jednak jak zauważyli internauci możemy w nim znaleźć pierwszą parę lesbijek, to istny przełom, jeszcze dotąd nigdy takich obrazów nie było w filmach animowanych. ( http://www.independent.co.uk/arts-entertainment/films/news/finding-dory-to-feature-disney-pixar-first-transgender-character-ellen-degeneres-stingray-a7081056.html )

a

Hidden Figures: tu znów mamy historie  trzech błyskotliwych kobiet afro – amerykańskiego pochodzenia, które na przełomie lat 50. i 60. XX wieku podjęły pracę dla NASA. Pokonując niewyobrażalne przeszkody społeczne i obyczajowe, pomogły wysłać w kosmos pierwszego Amerykanina, astronautę Johna Glenna, inicjując tym samym kosmiczny wyścig między światowymi mocarstwami. To jest istny wystrzał feministycznych postaw, one aż „krzyczą” z tego filmu.

Jane got a gun: Piękna Jane Hammond (Natalie Portman) jest żoną jednego z największych złoczyńców w mieście. Kiedy jej mąż Bill (Noah Emmerich) obraca się przeciw własnemu gangowi – okrutnym Bishop Boys – i kończy półżywy z ośmioma kulami w plecach, Jane chwyta za broń, próbując wymierzyć sprawiedliwość na własną rękę. Jej odwaga wywołuje wściekłość u przywódcy bandy – bezwzględnego Colina McCanna (Ewan McGregor), który poprzysięga kobiecie śmierć. Znów obraz silnej, pięknej kobiety, która jest niezwykle odważna – czyli obraz kobiety kreowany przez feministki.

Whiskey Tango Foxtrot: Niezadowolona ze swojej pracy dziennikarka telewizyjna przyjmuje zlecenie zrobienia reportażu o Inwazji na Afganistan. Film został uznany jako zwycięstwo feministycznego prawa, umieszcza kobietę w roli głównej w gatunku filmowym zarezerwowany dla mężczyzn.

Suicide Squad:  jest to film o drużynie antybohaterów złożona z najróżniejszych postaci, tworzących oddział skazańców (głównie złoczyńców), którzy zostali zwerbowani przez władze amerykańskie  jako agenci do zadań specjalnych w zamian za złagodzenie wyroku lub możliwość wzbogacenia się. Wykonują oni wysoce ryzykowne tajne operacje (określane jako „misje samobójcze”) dla rządu USA. Oczywiście na czele całej tej bandy jest kobieta piękna i władcza – Harley Quinn. Tutaj mamy sygnał, że nawet hordą bezwzględnych złoczyńców kobieta jest wstanie kierować.

Doctor Strange: teraz pięć minut w superbohaterskim gwiazdozbiorze dostaje neurochirurg-mistyk w samoświadomej pelerynie i złotym kajdanem na szyi. Disney sprzedaje, ludzie kupują, jarmark trwa.  Gdy zdruzgotany lekarz jedzie do Nepalu i trafi pod skrzydła niejakiej Starożytnej (Tilda Swinton) oraz jej wychowanka Mordo (Chiwetel Ejiofor), rozpocznie się walka o duszę bohatera. A także – chyba nie spodziewaliście się, że będzie inaczej – o losy całej ludzkości. Film wprowadza widza w okultystyczny świat, podświadomie oswaja go  z nim.

Certain women: The LA Times opisał ten film jako obraz chropowatego feminizmu. Jest to obraz trzech silnych kobiet, które dążą do tworzenia własnych ścieżek, celów w scenerii otwartych amerykańskich równin Nortwest.

Moana (polska wersja tytułu: Vaiana): disneyowska historia dziewczynki, córki wodza plemienia z Indonezji, która gdy zaraza atakuje jej wyspę wyrusza ona w poszukiwaniu Maui, legendarnego półboga, w nadziei na uratowanie ludzi. Film został okrzyknięty feministycznym postępowym hitem i odzwierciedla zmieniające się społeczeństwo. To pierwsze „dzieło” Disneya, które nie zostało wyposażone w historie miłosną . Jej podróż nawiązuje do znalezienia siebie bez lądowania u boku męża. Już małe dziewczynki są programowane na feminizm, pokazuje im, że mężczyźni w życiu są tylko potrzebni wtedy, gdy chce się mieć dzieci. Spodziewać się możemy, że takie przesłanie dla dziewczynek w filmach będzie już brylować na dobre. Najnowsze filmy animowane koncentrują się na kobietach i dziewczętach, które są stanowcze, wyzwolone i nie ma dla nich rzeczy niemożliwych.

Kabalistyczni żydzi, którzy prowadzą Hollywood podważają wizerunek silnego mężczyzny. Silny męsko wyglądający aktor, jest zastępowany przez mężczyzn, którzy wyglądają jak chłopcy. Dla przykładu porównaj Brada Pitta, Shia LeBoeuf, Matt Damon do gwiazd z przeszłości takich jak na przykład William Holden, Jimmy Stewart czy Kirk Douglas.

Łotr1. Gwiezdne Wojny – historie

a

Star Wars/Łotr1. Gwiezdne Wojny – historie (2016)  mamy tu świat oglądany z punktu widzenia szeregowych pionków, a nie głównych graczy galaktycznego konfliktu. Świat bardziej zróżnicowany, także etnicznie i płciowo. Saga Lucasa  –mimo międzygatunkowego kosmicznego sztafażu – zawsze była dość „białą” i – mimo silnych kobiecych postaci w rodzaju Lei – dość męską historią. „Łotr1” ostrożnie zrywa z tą tradycją. Film subtelnie ukazuje relacje homoseksualne (https://www.pinknews.co.uk/2016/12/17/rogue-one-does-the-new-star-wars-film-feature-the-franchises-first-gay-couple/ ), a na początku tego roku dyrektor Star Wars: The Force Awakens, powiedział: „że jest już niemożliwe , aby nie zawierać tematyki gejów w kolejnych filmach”.

Męscy bohaterowie nie rzadko są przedstawiani jako geje, żydowscy sataniści na każdym kroku ujmują męskość bohaterom. W filmie The Imitation Game – bohater który rozszyfrowuje hitlerowską maszynę Enigma jest gejem.

Innym aspektem jest odwrócenie ról czyli parowanie starszych kobiet z młodszymi mężczyznami w wielu romantycznych filmach. Zdradę kobiet tłumaczy się zawsze zaniedbanie przez męża, wpaja się myśl, że kobieta wręcz powinna tak postąpić gdyż nie otrzymuje tego na co zasługuje. Zdrada mężczyzn zazwyczaj ukazywana jest jako jego słabość i nie umiejętność powstrzymania seksualnego pożądania.

Wniosek: Jak mówi Henry Makow „Kult satanistycznych kabalistycznych żydów przejął pełną kontrolę nad mediami i z tego względu nie możemy rozpoznać co się z nami dzieje. Społeczeństwa zostały pochłonięte przez ich macki, są zupełnie nieświadomi jaki mają wpływ na ich rzeczywistość. Zostaliśmy przez nich przeprowadzeni z chrześcijańskiej koncepcji społecznych do szatańsko – żydowskiej rewolucji, która zabija w naszych głowach moralność i sprzeciwia się naturalnemu rozwojowi człowieka.”

Na podstawie artykułu z dnia 22 grudzień 2016r „by GH” henrymakow.com

Tłumaczenie Sobrius

Źródło polskie: https://www.nwo.report/nwo/okultystyczny-hollywood-wzmacnia-wojne-plci.html

Tags : , , ,

Komentowanie zamknięte.