Najnowsze

Opublikowano Czerwiec 6, 2015 Przez a303 W NWO

Newhouse’owie i kontrola „lokalnych mediów” w USA

Żydzi przejęli „lokalną prasę” w Ameryce. Ktoś pomyśli, że jeśli w Stanach są lokalne gazety, to można założyć całkiem niezły ruch oporu przeciwko propagandzie dużych mediów. Jednakże większość „lokalnej prasy” jest pod kontrolą korporacji, których biura znajdują się mile stąd.

a

Imperium Newhouse’ów – żydowskich braci Samuela, Davida i Theodora Neuhaus (nazwisko zmienione na Newhouse), ilustruje nienasycony apetyt syjonistów do kontrolowania opinii publicznej.

Dziś imperium Newhouse’ów kontroluje pod szyldem macierzystej korporacji Advance Publications (posiadanej przez potomków Donalda i Samuela), posiada 40 „lokalnych gazet” wzdłuż USA.

a

Oto, w jaki sposób Newhouse’owie rozprzestrzeniali swoją działalność:

1895: Solomon Neuhaus urodził się w New York City.

1922: Newhouse kupuje gazetę Staten Island Advance.

1939: Newhouse kupuje Newark Star-Ledger.

1950: Newhouse kupuje gazetę The Oregonian.

1955: Newhouse kupuje gazetę St. Louis Globe-Democrat.

1959: Newhouse kupuje magazyny Conde Nast (New Yorker, Vogue, Golf Digest, Glamour, Gentlemen’s Quarterly, Parade).

1967: Newhouse kupuje gazetę Cleveland Plain-Dealer.

1980: Newhouse’owie kupują wydawnictwo Random House.

1981: Newhouse’owie kupują sieć systemów telewizji  kablowych z ponad 500 tys. użytkowników.

1982: Newhouse’owie kupują Fawcett Books.

1986: Newhouse’owie kupują Fodor’s Travel Guides.

1995: Newhouse’owie i Time Warner Cable łączą systemy kablowe, by stworzyć większą grupę.

1999: Newhouse’owie kupują Women’s Wear Daily.

2003: Magazyn Forbes wycenia wartość rodziny Newhouse’ów na 15 miliardów dolarów.

Brat Nathanael Kapner

Źródło: http://www.realjewnews.com/?p=223

Tłum. Girion

https://uderzwfalsz.wordpress.com/2015/06/06/newhouseowie-i-kontrola-lokalnych-mediow-w-usa/

Tags : ,

Komentowanie zamknięte.