Najnowsze

Opublikowano Lipiec 28, 2014 Przez a303 W Świat

MH17 – werdykt: prawdziwe dowody na przykrywkę USA – Kijów nieudanej fałszywej flagi

Rosyjskie materiały satelitarne i publiczna prezentacja

a

W poniedziałek rząd rosyjski, w obecności niemal wszystkich mediów, ujawnił wszystkie swoje materiały odnośnie ruchu samolotów i obrazy satelitarne (faktycznie tylko ich część) – wszystkie do sprawdzenia, łącznie ze znakami czasu i potwierdzającymi danymi. Całą zawartość prezentacji wręczono także władzom europejskim. Wnioski, które można wyciągnąć z tego są co najmniej zdumiewające. Pomimo publicznego ujawnienia informacji, amerykańskie i brytyjskie media nie przekazały swoim czytelnikom tych ustaleń. Są one następujące:

Minuty przed zestrzeleniem MH17, samolot zrobił tajemniczy ‚skręt w lewo’ kiedy leciał nad regionem Doniecka o ok. 17:20 czasu moskiewskiego, robiąc ostre 14 km odejście, zanim podjął próbę ponownego wejścia na wcześniejsza trasę, zanim zszedł niżej znikając z radaru o 17:23. Jak powiedzieliśmy wcześniej, kontrolerzy ruchu lotniczego w Kijowie już odesłali MH17 200 mil [300 km] dalej na północ do strefy walki, dlatego pozostaje pytanie: czy kijowscy kontrolerzy są również odpowiedzialni za tę ostatnią, fatalną zmianę kierunku, czy jest jakiś inny powód tego niezwykłego skrętu? (zob. ‚Tajemniczy skręt w lewo’, poniżej)

Zgodnie z pokazanymi wyraźnymi obrazami satelitarnymi, 16 lipca, Armia Ukraińska ulokowała w pobliżu Doniecka 3-4 baterie rakiet przeciwlotniczych BUK M1 SAM. W tych systemach były pełne wyrzutnie, jednostki ładownicze i radiolokacyjne, umieszczone w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca katastrofy MH17. Jeden system umieszczono ok. 8 km na płn-zachód od Ługańska. Ponadto system radiolokacyjny dla tych baterii rakietowych Armii Ukraińskiej znajduje się 5 km na północ od Doniecka. 17 lipca, w dniu wypadku, te baterie przeniesiono w miejsce 8 km na południe od Szaktorska [Shahktyorsk]. Ponadto, w bezpośrednim sąsiedztwie są zidentyfikowane dwa inne zespoły radiolokacyjne. Te systemy SAM miały zasięg 35 km odległości i 25 km wysokości.

Od 18 lipca, po zestrzeleniu MH17, kijowskie wyrzutnie BUK zostały przeniesione dalej od strefy wyrzutu.

Odwrotnie do rebelianckich bojowników, ukraińskie wojsko posiada 27 systemów rakietowych BUK, mogących zestrzelić wysoko latające odrzutowce, i obrazy satelitarne pokazują co najmniej 3 z ich wyrzutni w regionie Doniecka w dniu tej tragedii. Ale Waszyngton i NATO nie będą badać możliwości czy któryś z tych systemów celował w MH17.

Zobacz oficjalne video tutaj:

http://player.rutv.ru/iframe/video/id/822433/acc_video_id/610598?time_play=2.175&isPlay=true&showPopUpBtn=false&showZoomBtn=true

Wszystkie samoloty na tym terenie (w sąsiedztwie)

W czasie od 17:00 do 18:00 czasu moskiewskiego, zidentyfikowano następujące samoloty w najbliższym sąsiedztwie MH17 na trasie prowadzącej do jego fatalnego celu w Grabowie:

1. Boeing 772 – lecący na płd-wschód z Kopenhagi do Singapuru o 17:17

2. Boeing 778 – lecący na płd-wschód z Pariyża do Taipei o 17:24
3. Boeing 778 – lecący na płn-zachód z Delhi do Birmingham ok. 17:20
4. Boeing 777 – Malaysia Airlines lot MH17 o 17:17
5. Ukraiński myśliwiec (potwierdzenie modelu TBC) pojawia się na radarze, lecąc na tej samej wysokości jak MH17, ok. 4 km za nim o 17:21.

Uwaga: piloci i pasażerowie Singapore Airlines Lot SIA351 byli na tyle blisko by obserwować, z dużej wysokości, nieszczęście MH17.

O 17:20 MH17 zaczął szybko tracić prędkość, w końcu zwalniając do 124 mph (200 km/godz). To wtedy, być może ukraiński myśliwiec Su-25 pojawia się na radarze wieży kontrolnej wspinając się w kierunku MH17, zanim leciał za MH17 na tej samej ścieżce lotu ok. 3 – 5 km za MH17, szybko dochodząc do tego samego poziomu lotu – tylko minuty zanim MH17 zniknął z radaru. Zauważmy, ze ukraiński myśliwiec byłby niewidoczny na radarze wieży zanim nie zszedł z sufitu radaru [long-range standby radar tracking ceiling] 5 km wysokości. Cywilny radar wieży nie mógłby zidentyfikować tego Su-25 jako wojskowy, bo nie był zainstalowany drugi system wykrywania – typowy dla samolotu wojskowego. Przez następne 4 minuty ukraiński myśliwiec przebywał na tym terenie.

Zauważmy również, że Su-25 może być uzbrojony w powietrze-powietrze rakiety R-60 o zasięgu do 5 – 12 km, ale 21WIRE odkrył, że Su-25 nie jest jedynym samolotem bojowym jaki posiada ukraińskie lotnictwo. 4 czerwca 2014 Janes Defense doniósł, że Kijów ostatnio zwrócił do przeglądu dwa lepsze myśliwce, w tym Su-27 ‘Flanker’ i MiG-29 ‘Fulcrum’. Wysokość sufitu wszystkich ukraińskich myśliwców jest następująca:

myśliwiec Su-25 ‘Frogfoot’ – sufit: 23.000 ft/ 7.000 m, albo do 32.800 ft/ 10.000 m (zależnie od modyfikacji samolotu)
myśliwiec Su-27 ‘Flanker’ – sufit: 64.000 ft/ 19.000 m
odrzutowiec MiG-29 ‘Fulcrum’ – sufit:  59.000 ft/ 18.000 m
myśliwiec Su-24 ‘Fencer’ – sufit: 36.000 ft/ 11.000 m, albo do 57.400 ft/ 17.500 m  (zależnie od zmian wlotu turbo)

[ft = ang. stopa = ok. 30 cm]

Mimo że jeszcze nie znamy dokładnej wysokości MH17 w każdej sekundzie jej ostatnich minut, jasne jest to, że w kego cieniu był ukraiński odrzutowiec bojowy. Wystarczy powiedzieć, że Kijów miał więcej samolotów bojowych mogących zaatakować MH17 na rożnych wysokościach, jak również wystrzelić rakietę powietrze-powietrze na małą odległość (3 –5 km) albo w górę, albo w dół przy użyciu celownika laserowego, który jest standardem w wielu tych modelach.

Kolejny dowód: 17 lipca funkcjonariusze ukraińskiego rządu upierali się, że „w regionie nie było żadnego wojskowego samolotu”. Według dostępnych wymienionych powyżej danych, to okazuje się być kłamstwem, co wskazuje na to iż mamy do czynienia z ukrywaniem.

I znowu należy tu zauważyć, że w chwili kiedy MH17 zaatakowano pierwszy raz, o ok. 17:23 czasu moskiewskiego, odrzutowiec pasażerski był w zasięgu ukraińskich wyrzutni BUK ulokowanych koło Doniecka, jak również systemu BUK ukraińskiej armii umieszczonych w tym dniu tylko 8 km na południe od Szakterskoje, tylko kilka kilometrów od ewentualnego miejsca katastrofy w Grabowie.

a

Zdjęcie: Ukraiński samolot bojowy Su-25 jest wyposażony w rakiety powietrze-powietrze, tak jak Su-27 ‘Flanker’ i MIG-29 Folcrum Fighter.

Tajemniczy skręt w lewo MH17

Na pierwszy rzut oka, to pozornie drobne, ale niewyjaśnione zdarzenie nie wydaje się być istotne, ale, jak to często bywa, diabeł tkwi w szczegółach.

Jeszcze raz, czy kijowscy kontrolerzy lotów byli odpowiedzialni także za ostatnie i fatalne zejście z kursu HM17, czy jest inny powód tego co wydaje się być manewrem ewazyjnym?

Jedną bardzo realną możliwością zmiany kierunku lotu MH17 14 km w lewo jest to, że unieruchomiono jego GPS albo system nawigacji. Wojska US-NATO 17 lipca przeprowadzały ćwiczenia z bronią elektroniczną na M Czarnym (zob. ‘SEA BREEZE 2014′ poniżej). Oprócz tej możliwości, wszystkie odrzutowce Boeinga (oprócz floty niemieckiej Lufthansy) wyposażone są w zdalnego pilota awaryjnego, do którego mają dostęp władze pewnych obcych krajów, jeden z nich to USA. Mimo że potwierdzono to dopiero niedawno, od późnych lat 1990 systemy Bezprzerwowego Autopilota Boeinga (Boeing Uninterruptible Autopilot – BUAP) były standardem, opracowanym najwyraźniej w celu przejęcia kontroli samolotu komercyjnego od pilota lub załogi samolotu, głównie w przypadku incydentu terrorystycznego.

Innym możliwym wyjaśnieniem tego istotnego wydarzenia jest to, że MH17 został trafiony, albo uszkodzony, wykonując awaryjny zwrot w lewo o 180º przez 14 km, zanim całkowicie zniknął z radaru. Tak wydaje się być w tym przypadku. 23 lipca, Anna-News opublikował wywiad z emerytowanym pułkownikiem rosyjskiego lotnictwa Aleksandrem Zhilinem (Александр Жилин), częstym wojskowym komentatorem wojny domowej na Ukrainie.

„Zdaniem pułkownika, o 16:19:45 (czasu lokalnego, i 17:59 moskiewskiego), ukraiński myśliwiec uderzył w Boeinga rakietą R-60 powietrze-powietrze. Rakieta uszkodziła prawy silnik Boeinga. Został trafiony, ale jeszcze udawało mu się utrzymać w powietrzu. Ale na skutek tego Boeing skręcił o 180o w lewo. To w tym momencie atak fałszywej flagi zaczął się rozpadać. Według Zhilina, częścią planu kontrolowanego przez USA wykonywanego ukraińskimi rękami było to, że katastrofa Boeinga miała wydarzyć się poza południową linią frontu przy granicy ukraińsko-rosyjskiej. Gdyby Boeing spadł tam, zabezpieczenie miejsca katastrofy wojskiem w reakcji na presję międzynarodową było, poza wszystkim innym, skutecznie pozwolić Kijowowi przenieść jego brygady (teraz przyparte do muru przez rebeliantów) w południowej kieszeni przy granicy z Rosją”.

„Ale kiedy Boeing zaczął lecieć w odwrotnym kierunku i widocznie dawał sobą sterować, amerykańsko-ukraińska siedziba operacji specjalnej spanikowała, i nakazała wyrzutni Buk zniszczyć samolot w powietrzu, by wyprzedzić możliwość lądowania awaryjnego Boeinga. Wystrzelono rakietę Buk i samolot w końcu zniszczono”.

21WIRE rozmawiał z byłym czeskim dyplomatą i analitykiem politycznym, Wladimirem Suchanem, który umieszcza komentarze Zhilina w kontekście tego co działo się wojskowo w czasie katastrofy. Suchan wyjaśnia: „Gdyby MH17 został trafiony dokładnie nad linią frontową Snieżnoje, to umieściłoby czas i miejsce planowanego zestrzelenia i katastrofy albo na terytorium kontrolowanym przez armię ukraińską, albo dużo bliżej granicy między Rosją i Ukrainą, gdzie „zabezpieczenie miejsca” pozwoliłoby przenieść strategiczne okrążenie wojsk ukraińskich na południu, i w ten sposób, poza innymi celami, oszczędzić kijowskim siłom zbrojnym pierwszej istotnej klęski militarnej”. (zob. ‚Atak wojskowy na pełną skalę’ poniżej)

Tags : , , ,

Komentowanie zamknięte.