Najnowsze

Opublikowano Czerwiec 22, 2016 Przez a303 W Świat

Korporacyjnie opłacana islamofobia w kampanii Donalda Trumpa

Podsycanie nienawiści do muzułmanów stało się wielomilionowym wysiłkiem, wspieranym przez neokonserwatywne, korporacyjne fundacje. Co ważne, kilka z tych grup pracuje na rzecz kampanii Donalda Trumpa.

a

Wg Rady Stosunków Amerykańsko-Islamskich [Council on American-Islamic Relations (CAIR)] i Centrum ds. Rasy i Płci Uniwerystetu Berkeley Kalifornii [Center for Race and Gender (CRG)], pewne 74 fundacje, think tanki, centra badań, etc., „przyczyniają się w pewien sposób do islamofobii w USA, której głównym celem jest „promować uprzedzenia lub nienawiść wobec islamu lub muzułmanów”.

Oto grupa organizacji, która miała dostęp do prawie 206 milionów dolarów pomiędzy 2008 a 2013 r.:

• Abstraction Fund,

• Clarion Project,

• David Horowitz Freedom Center,

• Middle East Forum,

• American Freedom Law Center,

• Center for Security Policy,

• Investigative Project on Terrorism,

• Jihad Watch,

• Act! for America.

Wg autora raportu, „nienawiść, którą te grupy fundują i podsycają, ma realne konsekwencje w np. atakach na meczety w całym kraju i nowych prawach, które dyskryminują muzułmanów w Ameryce”.

Center for Security Policy (kierownictwo – Frank Gaffney) i David Horowitz Freedom Center mają bezpośrednie powiązania z kampanią wyborczą Donalda Trumpa.

Kontrowersyjne stwierdzenia kandydata na prezydenta są ostrożnie przygotowywane. Wśród jego głównych doradców znajdują się takie osoby, jak senator z Alabamy Jeff Sessions, opisany jako „otwarcie anty-imigracyjny i anty-muzułmański”.

Źródło: http://www.globalresearch.ca/the-corporate-funding-of-islamophobia-a-multimillion-dollar-operation-in-support-of-donald-trump/5532053?platform=hootsuite

Tłum. mkmb

Komentowanie zamknięte.