Najnowsze

Opublikowano Październik 1, 2014 Przez a303 W Świat

Katyń: o tym Hollywood nie opowie

Jeszcze jeden film o żydowskim ofiarstwie – Przekora [Defiance] – pokazano w 1.800 kinach w ubiegłym tygodniu. Opowieść o żydowskich partyzantach walczących z nazistami dodaje do mnożącego się liczbowo rodzaju filmów holokaustycznych, takich jak Wybór Zofii, Lista Szyndlera i Pianista [Sophie’s Choice, Shindler’s List i The Pianist].

a

Ale od jednej niewiarygodnej historii o ludobójstwie nadal uchyla się Hollywood. Jest to egzekucja 20.000 polskich jeńców wojennych (wiernych katolików, którzy reprezentowali większość polskiej elity) przez dowodzonych przez Żydów bolszewików z NKWD w lesie katyńskim w 1940 roku.

Dlaczego Hollywood zignorował tę historię? Uważam, że z dokładnością do sześciu miejsc po przecinku, Hollywood (a faktycznie Ameryka) jest w końcu rządzony przez duchowych potomków tych morderców.

W ten sposób pierze się nam mózgi by ignorować to co nie pasuje do nazistowsko-żydowskiego paradygmatu. Filmy są istotne w tym programowaniu. Część toczącej się wojny psychologicznej z chrześcijańska większością europejską, a my mamy się utożsamiać z mniejszościami. Jeśli się sprzeciwimy, zalicza się nas do nazistów. Rozwinę to później kiedy krótko zrecenzuję obecne działania Hollywood.

Andrzej Wajda, 82, najsławniejszy polski reżyser filmowy, stracił w Katyniu ojca. W 2008 roku Wajda zrobił film o ludobójstwie i jego skutkach na rodziny ofiar. Finansowany przez Polską TV, film Katyń był głównym artystycznym i komercyjnym sukcesem w Polsce. Nominowany do Oscara jako najlepszy film zagraniczny w 2008, ale jeszcze nie doczekał się szerokiej dystrybucji poza Polską.

Nie zdobył Oscara. Nagroda poszła do żydowskiego filmu holokaustycznego Fałszerze [The Counterfeiters], „prawdziwej historii” z Niemiec. Opisuje dylemat moralny stojący przed żydowskim fałszerzem zmuszonym do podrabiania brytyjskiej i amerykańskiej waluty. („Czy mam sabotażowac ten proces?”) Widziałem ten film. Jest dobrym kawałkiem propagandy, co pomaga publiczności identyfikować się z Żydami. Wątpię czy bohater miał takie skrupuły moralne. Nawet w filmie wypełnił własne kieszenie.

KATYŃ

Fragment filmu tutaj [the trailer for „Katyn”]. Nie widziałem filmu, ale natknąłem się na informacje pokazujące dlaczego jest to opowieść z której tworzy się epopeje.

Najpierw tło z Wikipedii: „Ponieważ polski system rekrutacji wojskowej wymagał, by każdy nie zwolniony absolwent uniwersytecki został oficerem rezerwy, sowieci mogli spędzić większość polskiej inteligencji. Wśród tych którzy zginęli w Katyniu byli: admirał, dwóch generałów, 24 pułkowników, 79 podpułkowników, 258 majorów, 654 kapitanów, 17 kapitanów marynarki, 3.420 podoficerów, 7 kapelanów, 3 właścicieli ziemskich, książę, 43 oficjeli, 85 szeregowców i 131 uchodźców. Wśród nich byli również: 20 profesorów uniwersyteckich, 300 lekarzy, kilkuset prawników, inżynierów i nauczycieli, i ponad 100 pisarzy i dziennikarzy, oraz 200 pilotów. Ogólnie NKWD wymordowała niemal połowę polskiego korpusu oficerskiego”.

W 1945 roku, Maurice Shainberg był asystentem płk Grigorija Zajcewa w KGB, który był komendantem głównego obozu pracy w Katyniu. W książce Odejście z KGB [Breaking from the KGB, 1986] Shainberg, polski Żyd, opowiada o tym jak w sejfie znalazł dziennik katyński Zajcewa. Shainberg miał złe przeczucia wobec komunizmu i utożsamiał się z Polakami. Bardzo dużo zaryzykował kopiując fragmenty tych dzienników. Dzienniki Zajcewa [The Zaitzev Diary] były dynamitem bo sowieci zawsze twierdzili, że to naziści dokonali tej zbrodni wojennej.

Dzienniki wydają się być autentyczne poza jedną główną rozbieżnością. Zajcew udaje, że ta rzeź była konieczna z powodu braku transportu by usunąć więźniów przed nazistowskim atakiem w czerwcu 1941. Faktycznie Stalin i Beria wydali rozkaz zamordowania Polaków a początku marca, i egzekucje miały miejsce w kwietniu i maju 1940. W lesie katyńskim zastrzelono tylko 4.250 mężczyzn. Pozostałych zlikwidowano w więzieniach w innych miejscach. Wielu zabrano na tratwy na Morzu Białym i zatopiono.

Poza tym dzienniki opisują jak sowieci próbowali indoktrynować i nękać Polaków by zdradzali swoją kulturę i kraj (jak zachodnia elita robi to dzisiaj), tworząc marionetkową klasę w przyszłej, zdominowanej przez sowietów Polsce. Polacy odmówili i to jest powodem ich wymordowania.

DZIENNIKI ZAJCEWA

Kiedy Zajcew dostał swoje zadanie, ostrzeżono go że Polacy byli wszyscy „wykształconymi fanatykami religijnymi”, i z kapelanem zawsze śpiewali patriotyczne pieśni i hymny. Zajcew był pewien, że będzie mógł nauczyć ich „modlić się do nowego Boga”.

Więźniowie pracowali przy ścinaniu drzew od 6:00 do 18:00. Wieczorami bojkotowali sesje indoktrynacyjne. Nie mieli zamiaru asystować w budowie przyszłej sowieckiej Polski.

Jeden z oficerów tłumaczył: „Jako Polak znam swój naród. Żaden z nas nie zamierza dyktować innemu narodowi, i nie chcemy by inny naród dyktował nam. Nie jesteśmy ani faszystowskim narodem, ani komunistycznym, a wiernym katolickim”.

Kiedyś podczas przemówienia, kapelan polskiej armii Jóżwiak podniósł krzyż który miał na piersiach i zaczął się głośno modlić. Więźniowie poszli jego śladem. Tej nocy Jóźwiaka zabrano do pomieszczenia przesłuchań.

„Zastosowanie prądu na oczach i ciele o. Jóźwiaka nie pomogło. Nie przyniosła sukcesu chińska metoda, podczas której więźnia rozbierano od pasa w dół i zmuszano do siedzenia nad otwartą klatką z wygłodniałymi szczurami. Nie mogliśmy pozwolić by ksiądz wrócił do pozostałych więźniów w takim stanie, więc go wykończyliśmy”. (Shainberg, s. 165)

NKWD myślała, że przykład księdza będzie miał trzeźwiący skutek na jeńców, ale zamiast tego ukrywali swoją pracę. NKWD zemściła się zmniejszając racje, które spowodowały, że więźniowie byli zbyt słabi by pracować. Kiedy NKWD zaczęła strzelać do więźniów którzy nie pracowali, pozostali rzucali się z siekierami na strażników i zastrzelono 192 Polaków.

Teraz Polacy stali się bardziej zbuntowani niż wcześniej. Kiedy kolaborant ich pouczał, zaczynali śpiewać modlitwę: „My polscy żołnierze i więźniowie sowietów zostaliśmy sprowadzeni tu na obcą ziemię by umrzeć. Błagamy Cię, Matko Boża, opiekuj się naszym narodem. . . Ratuj nas przed niemiecką i sowiecką niewolą. Składamy się w ofierze za niepodległość naszej ojczyzny. . .”

Oczywiście był to taki rodzaj ofiary i patriotyzmu, którego nasi władcy nie chcieli widzieć.

„Nasze zadanie było niemożliwe” – napisał Zajcew. „Ci którzy nigdy nie spotkali tych Polaków nie zrozumieją jak trudno było zmienić ich postawę wobec nas. Żadne bicie ani obrzucanie obelgami nie powstrzymało ich śpiewu. Są twardym i dumnym narodem. Z każdym dniem stawali się słabsi, ale ich gniew i nienawiść wzrastały”.

Polski historyk Krzysztof Siwek mówi mi, że dzień 13 kwietnia Polska ogłosiła Narodowym Dniem Pamięci męczenników katyńskich. „Utworzono wspólną polsko-rosyjską komisję w celu wypracowania oficjalnego stanowiska w tej sprawie. Większość kontrowersji pozostaje nierozwiązana. Rosjanie obawiają się, że przyznając się w pełni do zbrodni przeciwko ludzkości pozwoli rodzinom ofiar na żądanie kompensacji i innych kar jak w przypadku Niemiec”.

FILMY JAKO PROPAGANDA

Celem iluminackich bankierów żydowskich i ich gojowskich kolaborantów masońskich jest stopienie populacji świata w jedną klasę służebną w „Nowym Porządku Świata”. To wymaga zniszczenia czterech filarów ludzkiej tożsamości: rasy, religii, narodu i rodziny.

Iluminaccy bankierzy ustanowili ZSRR jako prekursora NWO. Egzekucja polskiej elity była konieczna dla długoterminowego planu. Naziści, również twór żydowskich iluminatów, w podobny sposób traktowali polskie i inne elity narodowe.

Iluminaci to lucyferianie. Chcą swoją władzą zastąpić naturalny i duchowy (moralny) ład Boży. Żeby zrealizować swój program muszą zniszczyć zachodnio-europejską chrześcijańską heteroseksualną klasę średnią. Kultura jest funkcją pieniądza, a iluminaci kontrolują kredyt. Dlatego poprzez własną zdradziecką elitę nasza kultura zachowuje zmowę milczenia o stopniowej subwersji zachodniej cywilizacji.

Zamiast na tym, np. filmy skupiają się na mniejszościach. Film Clinta Eastwooda Gran Torino jest o upartym człowieku który uczy się kochać azjatyckie dzieci imigrantów. Nominowany do Oscara Slumsowy milioner [Slumdog Millionaire] jest o dzieciach z bombajskich ulic. Mleko [Milk] Seana Penna jest o orędowniku praw dla homoseksualistów. Nominowany do Oscara Czytelnik [The Reader] łączy pedofilię z niemiecką winą za holokaust. Droga do szczęścia [Revolutionary Road] przedstawia negatywne opinie o małżeństwie i okresie lat 1950, kiedy zdrowiała rodzina. (Podobał mi się ten film, ale niego przekaz.) Wątpliwość [Doubt] jest o homoseksualizmie w Kościele Katolickim. Francuski nominat na najlepszy film zagraniczny Klasa [The Class] jest o młodzieży imigranckiej i jak kochana ona jest. I tak dalej, filmy są propagandą dla programu iluminatów.

Kiedy film jest o białych Amerykanach, tak jak Benjamin Button, nie można dopatrzyć się zbiorowej tożsamości, ani ujawnić uniwersaliów. Życie musi być dosłownie wywrócone do góry nogami, w tym przypadku odwrócone od starego do młodego, zanim zainteresuje się nim scenarzysta Eric Roth. Ten odwracający uwagę ale bezmyślny film jest triumfem makijażu. Nie ma nic ważnego do powiedzenia Amerykanom w tym krytycznym momencie.

Tak więc nie należy się dziwić, że film o chrześcijańskich męczennikach i patriotach pochodzących z anachronizmu zwanego krajem jak Polska, będzie przez Hollywood spokojnie zmieciony pod dywan. Niech Bóg zabroni by owce dowiedziały się, że może ich czekać ten sam los.

Katyn: The Story Hollywood Won’t Tell

http://www.savethemales.ca/the_greatest_story_hollywood_n.html

Dr Henry Makov – 24 stycznia 2009, tłum. Ola Gordon.

Tags : , , ,

Komentowanie zamknięte.