Najnowsze

Opublikowano Maj 6, 2016 Przez a303 W Felietony

Amy Winehouse i Klub 27

Przedwczesna śmierć Amy Winehouse była smutnym wydarzeniem, jednak dla wielu była czymś w rodzaju deja-vu. Rzeczywiście była ona jednym z wielu artystów, którzy zmarli w wieku 27 lat i jedną z wielu gwiazd, które straciły życie w dziwnych okolicznościach. Czy jest więcej takich dziwnych zgonów, niż to się wydaje pierwszy rzut oka?

a

Znana ze swego charakterystycznego głosu i uduchowionego stylu, a także kontrowersji i uzależnień, Amy Winehouse, ucieleśniała klasyczną dychotomię gwiazdy rocka: artystycznego blasku w połączeniu z tendencją do autodestrukcji. Jej przedwczesna śmierć w wieku 27 lat, dostarczyła jej ostatniego składnika potrzebnego do tego, żeby stać się niezapomnianą gwiazdą rocka: wieczną młodość. Wychodząc poza ramy jej muzyki, Winehouse zostanie zapamiętana jako jeden z tych artystów, który „żył szybko i umarł młodo”, i będzie na zawsze mieć tę mistyczną aurę, która otacza tych, którzy odeszli w zenicie swej kariery. Nigdy nie zobaczymy Amy Winehouse, gdy się zestarzeje i straci swój powab. Nigdy nie zobaczymy jej jako „kogoś, kto był”, kto pojawi się w gównianych reklamach, aby zapłacić swoje rachunki. Umierając w wieku 27, Amy Winehouse na zawsze zostanie zapamiętana jako ognista diva, która inspirowała, szokowała, przyciągała uwagę i była odpychająca dla ludzi jednocześnie. Co najważniejsze, umierając w wieku 27 lat, Amy Winehouse stała się ostatnim, jak dotąd, członkiem Klubu 27.

Klub 27

27_club_poster Symboliczny plakat przedstawiający najbardziej znanych członków Klubu 27

Klub 27 (lub Klub 27 na zawsze) to nazwa nadana grupie bardzo wpływowych gwiazd, które zmarły w młodym wieku 27 lat. Chociaż istnieją dziesiątki artystów w tym gronie, najbardziej zauważalnymi są Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison i Kurt Cobain. Większość członków tego klubu prowadziła nieco niespokojne życie, a przyczyny ich śmierci były otoczone całunem tajemnicy. Rzeczywiście, badając okoliczności śmierci Jima Morrisona, Jimi Hendrixa i Kurta Cobaina, szybko można dojść do pytań bez odpowiedzi i dziwnych nieprawidłowości. Brak sekcji zwłok, brak definitywnie stwierdzonej przyczyny zgonu i niejasne raporty policji stały się normą w tych głośnych sprawach. W skrócie, można znaleźć w tych przedwczesnych przypadkach śmierci wszystko, co jest niezbędne do tworzenia „alternatywnych teorii” z udziałem morderstwa włącznie.

Niestety Amy Winehouse wydaje się idealnie pasować do reszty członków klubu. Choć można by się spierać, że nie była ona tak charakterystycznym i rewolucyjnym artystą, jak Hendrix i inni, jednak w jej przypadku też jest wiele podobieństw do ich losów: niepowtarzalny styl, wielki rozkwit talentu, narkotyki i ciężkie dawki alkoholu, skłonność do depresji i inne problemy psychiczne, historia złych relacji i wreszcie (i najważniejsze), cała garść pytań bez odpowiedzi co do okoliczności jej śmierci.

Mega rytuały

Zjawisko gwiazd umierających w młodym wieku w dziwnych okolicznościach wykracza poza dobrze nagłośniony przypadek Klubu 27. Podczas gdy ten klub jest „zarezerwowany” tylko dla piosenkarzy, którzy umierają dokładnie wieku 27 lat, wielu innych artystów również zginęło w tajemniczych okolicznościach w wieku około 30 lat. Niedawno były przypadki śmierci Heatha Ledgera i Brittany Murphy, którzy wypełniają ten sam schemat, jak opisany powyżej. O dziwo, często pojawia się nagromadzenie przekazów mediów wokół różnych danych i to przed ich śmiercią, jakie mają dokumentować ich dziwne zachowania lub problemy osobiste. Dlatego rodzi się pytanie: czy te przypadki śmierci zostały zaplanowane z premedytacją i są częścią jakiegoś chorego rytuału, jaki odprawiają elity o okultystycznych poglądach, znajdujące się na samej górze tego przemysłu? Czy charyzmatyczne gwiazdki rosną do sławy, aby później zostały poświęcone w ofierze, aby stworzyć coś na kształt światowego mega-rytuału? Czy fala szoku i smutku otaczająca te zdarzenia jest wykorzystywana w jakiś sposób przez okultystów o wielkiej władzy? Te koncepcje mogą wydawać się całkowicie absurdalne dla przeciętnego człowieka, ale dla wtajemniczonych w okultyzm, magiczna siła ludzkiej ofiary była i jest uznawana i dokumentowana przez rytuały wielu starożytnych cywilizacji. W książce Secret Societies and Psychological Warfare (Tajne stowarzyszenia i Wojna psychologiczna), autor Michael A. Hoffman II pisze:

Kwestia kontroli ludzkości za pomocą ezoterycznych słów i symboli zakodowanych w grze, spektaklu lub rytuale jest jednym z najbardziej trudnych zagadnień do zrozumienia dla przeciętnego człowieka. Dlatego większość ludzi jest postrzegana z całkowitą pogardą jako „cowanie”*, „profani”, „poganie” czy „goje” przez wtajemniczonych członków tajnych stowarzyszeń”.

*cowanie – pracujący dla masonerii, ale bez wtajemniczenia

O mega rytuałach Hoffman pisze:

[Niektóre morderstwa] to morderstwa rytualne z udziałem kultu chronionego przez rząd USA i media korporacyjne, silnie powiązane z policją.

Takie zabójstwa to w rzeczywistości ceremonie o misternej choreografii; przeprowadzone są po pierwsze w bardzo intymnym i tajnym gronie, wśród wtajemniczonych w celu ich własnego programowania, a następnie na wielką skalę, wzmocnioną w niepomierny sposób przez media elektroniczne.

W końcu to, co jest jako rezultat, jest czymś bardzo symbolicznym, rytuałem w działaniu nadawanym do milionów ludzi, inwersją satanistyczną; czarną mszą, gdzie „ławki” spektaklu są wypełnione przez cały naród, a przez ten spektakl ludzkość jest brutalizowana i poniżana, to „Nigredo”, faza alchemicznego procesu.

– Michael A. Hoffman II, Secret Societies and Psychological Warfare

W latach 40-stych, francuski poeta i reżyser teatralny Antonin Artaud przewidział nadejście mega rytuałów okultystycznych w mediach. Artaud był adeptem kilku form okultyzmu i doskonale zdawał sobie sprawę z procesu przekształcania rytuałów teatralnych i ich mocy transformacyjnej: stworzył słynny „Teatr Okrucieństwa”, który przeznaczony był do dokonania głębokiej zmiany widowni. Jeśli chodzi o proces przekształcania świadomości zbiorowej (w oryginale Mind Group – przypis) Artaud napisał:

Oprócz błahych czarów wiejskich czarowników, istnieją sztuczki globalnego hoodoo, w którym uczestniczą wszyscy rozbudzeni co jakiś czas… Oto jak dziwne siły zostają pobudzone i przetransportowane do astralnego skarbca, do ciemnej kopuły, jaka zbudowana jest przede wszystkim z … trującej agresywności złych umysłów większości ludzi … fantastycznej wyczulonej opresji tego rodzaju ludzkiej magii, jaka wkrótce wyjdzie na światło dziennie odarta z tajemnicy„.

W Hollywood, ofiary poddane tym rytuałom są często zmanipulowane i poddane kontroli umysłowej, a ich śmierć często „ogłaszana” jest w taki czy inny sposób, jako działania symboliczne. W ostatnim filmie z udziałem Heatha Ledgera, The Imaginarium of Doctor Parnassus, motyw składania ofiary jest niezwykle ważny. W jednej ważnej scenie, widzimy obraz trzech gwiazd, które zmarły w młodym wieku: Rudolpha Valentino, Jamesa Deana i księżnej Diany. Widząc te zdjęcia, kobieta mówi do Johnny Deppa – który był jednym z zastępców Ledgera w filmie – „Ci ludzie…oni wszyscy nie żyją”. Depp odpowiada:

„Tak…ale jednak są nieśmiertelni. Oni nie będą się starzeć, nie będą grubi. Nie będą chorować ani słabnąć. Są poza uściskiem strachu, ponieważ są…na zawsze młodzi. Oni są bogami…a ty możesz do nich dołączyć”.

Następnie dodaje: „Twoja ofiara musi być czysta”.

Te słowa miały być pierwotnie powiedziane przez Heatha Ledgera.

 heath_ledger_last_painting

Na obrazie wykonanym przez Vincenta Fantauzzo, przyjaciela Ledgera, jego alter ego szepcze mu do ucha. Obraz został ukończony na krótko przed jego śmiercią.

Brittany Murphy wystąpiła w kilku dziwnych sesjach zdjęciowych przed swą przedwczesną śmiercią. Niektóre z nich nawiązywały do systemu kontroli umysłowej Monarch i rytuałów okultystycznych.

 Brittany_Murphy_Mask-e1312559955249

Zdjęcie Brittany Murphy powiązane ze sprawą kontroli umysłowej

 ScreenHunter_27-Dec.-21-16.25

ScreenHunter_23-Dec.-21-16.19-e1312560207569

Brittany Murphy otoczona przez zamaskowanych osobników w okultystycznym ustawieniu rytualnym sfotografowanym na krótko przed śmiercią

Przypadek Amy Winehouse

W chwili pisania tego artykułu, dokładna przyczyna śmierci Winehouse jest dopiero w trakcie ustalania (zatrucie alkoholowe jest często cytowane). Jak większość dziwnych zgonów sławnych osób, publika będzie prawdopodobnie mieć niejasne wyjaśnienia o udziale narkotyków lub alkoholu. I jak w innych przypadkach najbardziej dziwnych zgonów gwiazd, jakieś dziwne fakty zaczną wypływać na powierzchnię, które będą przeczyć „oficjalnej” wersji o okolicznościach jej śmierci, powodując plotki, spekulacje i alternatywne wersje.

Już są świadkowie, którzy opisali dziwne wydarzenia na krótko przed jej śmiercią, że rzekomo sąsiad Winehouse twierdził, że były „krzyki, wycie i jakieś bębenie” pochodzące z jej domu w noc, gdy Amy zmarła.

Artykuł pod tytułem: śmierć Amy Winehouse: Sąsiad w Camden słyszał „krzyki i wycia”

„To brzmiało jak jakieś dziwne gry seksualne. Były krzyki i wycie”.

Człowiek, który nie chciał się przedstawić powiedział, że został obudzony hałasem około 2 nad ranem. „To po prostu brzmi naprawdę dziwnie, a mój syn powiedział, że słyszał jakieś bicie bębnów”.

(…)

Właścicielka lokalnej restauracji, Ze Silva, lat 56, powiedziała, że Winehouse przychodziła do niej regularnie, mniej więcej dwa razy w tygodniu. Widziała ją w ostatni wtorek, a Amy powiedziała, że przestała pić. „Nic nie piła. Powiedziała do mnie „Kochanie, nie dawaj mi żadnego alkoholu, skończyłam z piciem”. „Ona była normalna. Z każdym porozmawiała, robiła zdjęcia z dzieciakami, dawała im autografy. Była grzeczna, to była dobra dziewczyna, jest mi bardzo smutno”.

(…)

London 24, Amy Winehouse death: Neighbour in Camden heard ‘screaming and howling’

To prowadzi nas do pytania najważniejszego: czy śmierć Amy Winehouse była skutkiem morderstwa lub może rytualnej ofiary? Czy ona była poddana procedurze kontroli umysłu i została „wyłączona” przez jej nadzorców z obsługi? Czy jej śmierć była po prostu wynikiem narażenia się na kontakt z tą spodloną branżą?

Po śmierci Winehouse piosenkarka Kelly Clarkson napisała na twitterze wzruszający komunikat w tej sprawie.

Słyszałam wieści o Amy Winehouse. Jestem bardzo smutna. Nie znałam jej, ale spotkałem ją kilka razy i słyszałam, jak śpiewa, zanim odeszła. Była piękną i utalentowaną dziewczyną. Jestem zła. Co za strata utalentowanego człowieka. Jaka szkoda, że nie widziała nadziei i nadal nie chciała żyć swym życiem. Byłam tak nisko emocjonalnie i psychicznie, i to jest przytłaczające. Pytam siebie, dlaczego niektórzy z nas wyszli z tego cało, a inni są tylko kolejnymi przykładami. Jest mi bardzo źle i smutno. Nie wiem, dlaczego to tak bardzo mnie niepokoi. Czasami myślę, że ta praca będzie oznaczać śmierć dla nas wszystkich, a przynajmniej emocjonalną śmierć nas wszystkich. Może dlatego, jako małe dziecko w szkole niedzielnej dowiedziałem się, że Bóg nie chciał fałszywych bogów i idoli. Myślałem, że to strasznie samolubne z jego strony jako dziecko, ale teraz myślę, że rozumiem Go teraz. Nie chciał, abyśmy podążali za innymi ludźmi lub rzeczami, które są niedoskonałe i nie tyle nawet dla tych zwolenników, ale dla tych bożków i idoli, którzy nigdy nie będą tym, czym każdy chce, aby byli, i to dlatego, że są niedoskonali. Wiedział, że nie będziemy w stanie poradzić sobie ze stresem, wstydem, sławą lub władzą reflektorów, jakie na nas spoczną. Jestem zrozpaczona. Jestem również bardzo wdzięczna ludziom, którzy mnie kochają i wspierają mnie. Bez takich wspaniałych przyjaciół i rodziny, nie byłoby mnie teraz. Moje myśli i modlitwy są teraz z jej rodziną i przyjaciółmi. Przykro mi z powodu waszej straty. Modlę się o spokój w waszych sercach„.

Wyrzucona z pociągu o nazwie Wolność?

 Amy-as-a-kid-01-Amy-Winehouse

Amy jako dziecko

 marco_perego_The_Only_Good_Rock_Star_is_a_Dead_Rock_Star_2008

Prorocza rzeźba z 2008 r. obrazująca Amy Winehouse o nazwie „Jedyna dobra gwiazda rocka, to martwa gwiazda rocka”. Przedstawia ona Amy Winehouse postrzeloną w głowę i leżącą na podłodze martwą. Obok niej jest jakaś straszna maska Myszki Minnie, która, jak stwierdzono w kilku innych artykułach na VC, może reprezentować kontrolę umysłową illuminati (choć rzeźbiarz twierdził, że zamaskowana maskotka odnosi się do sławnego video Winehouse bawiącej się myszą).

W książce Fritza Springmeiera „The Illuminati Formula to Create a Mind Control Slave” (illuminacka formuła na tworzenie niewolnika ze sterowanym umysłem), jest powiedziane o takich niewolnikach:

„Programiści lub mistrzowie programu programują ich w oczekiwaniu, że będą oni „wyrzuceni z pociągu wolność”, gdy dorosną do wieku 30 lat. (Pociąg Wolność to określenie kodowe na oznaczenie systemu kontroli umysłowej Monarch opartego na doznanej traumie. Wyrzucenie z pociągu wolność oznacza bycie zabitym)”.

Ofiary kontroli umysłu często umierają w młodym wieku z kilku powodów. Po pierwsze, według ekspertów z dziedziny systemu kontroli umysłowej opartej na doznanej traumie, cierpienie, tortury i kontrola wywierana na ofiary nie może się utrzymywać w nieskończoność w okresie dorosłości. W pewnym momencie, często w wieku około 30 lat, programowanie słabnie powodując, że ofiary odzyskują pewien stopień powrotu do świadomości. Ten kontakt z rzeczywistością, często traumatyczny, powoduje że ofiary wpadają w ciężką depresję, aby okazać wystąpienie objawów zaburzeń psychicznych, jak MPD (zaburzenia osobowości mnogiej) oraz poddają się spożyciu twardych narkotyków i alkoholu. Kiedy niewolnicy (szczególnie tych, którzy są wpływowi) nie reagują na programowanie i zaczynają okazywać typy nieprawidłowych i nieprzewidywalnych zachowań, są często „wyrzucani z pociągu wolność”.

Niektórym ofiarom o wyjątkowo silnej woli i charakterze udało się uwolnić z więzów kontroli umysłu (do pewnego stopnia). Aby zabezpieczyć sobie sytuację przed „mówieniem”, nadzorcy ich również często „wyrzucają z pociągu wolność”.

„Jeśli niewolnik nie spełnia rozkazów lub musi być wyrzucony z pociągu wolność, wtedy staje się użyteczną statystyką. Wystarczy zmusić go do morderstwa, a następnie przyglądać się, jak policja zabija go na naszych oczach. NWO zyskuje jeszcze jedną statystykę i kolejny przypadek zastraszenia społeczeństwa, aby zaakceptowało regulacje prawne o kontroli broni.

Czy Winehouse była pod wpływem kontroli umysłu i została „wyrzucona z pociągu wolność”? Trudno odpowiedzieć. Ona wyraźnie okazywała typowe symptomy „ofiary przemysłu”, a niektóre jej osobiste relacje (zwłaszcza z Blake Fielder – Civilem), który zdawał się grać rolę „przewodnika” programu kontrolnego (podobnie jak stosunek Mariah Carey z Tommy Mottola, a później relacje Anna-Nicole Smith z Howardem K. Stern). Istnieje kilka poziomów kontroli umysłu i Winehouse mogła nie przejść całego procesu programowania Monarch. Jednakże, umieszczenie już narażonej na to osoby w branży muzycznej i w jej toksycznym środowisku oraz puszczenie w ruch maszyny celebryckiej, wraz ze stałym nękaniem mediów, po prostu jest dostateczną traumą, aby wywołać niestabilność umysłową, jaka otwiera drogę do poddania się kontroli umysłowej.

Pomimo sukcesu, Winehouse nigdy nie była „pionkiem branży” jak inne osoby opisywane na tej stronie (VC – przypis). Jej niechęć (lub niemożność) „dopasowania się formą” mogła być przyczyną jej śmierci. Chrześniaczka i protegowana Amy Winehouse, Dionne Bromfield, wydaje się idealnie pasować do tej formy.

 dionnebromfield-e1313614432718

Ostatnie wideo z Bromfield “Foolin’”, wypuszczone dwa miesiące przed śmiercią Winehouse, ujawnia że miota ona symboliką znaków wykonywanych przez „pionki przemysłu illuminackiego”.

Podsumowanie

Chociaż trudno jest poznać dokładną przyczynę śmierci Amy Winehouse, jej przypadek nie jest z pewnością czymś wyjątkowym. Jest w gruncie rzeczy wzorem, jaki się powtarza, gdy spojrzeć na wypadki śmierci młodych gwiazd. Gdyby porównać życie i okoliczności, które doprowadziły do śmierci tych gwiazdek, można zauważyć istotne podobieństwa, a następnie uświadomić sobie, że istotnych „elementów układanki” często brakuje w oficjalnych opowieściach. Od swych skromnych początków, powoli gwiazdy te osiągają wielki poziom popularności. Jednak w pewnym momencie coś idzie źle i następuje przesycony narkotykami, upokarzający upadek, i dzieje się to niemal nieuchronnie. Czy ten brakujący element układanki to fakt, że coś poszło bardzo źle? Jeśli ci artyści nie są bezpośrednim wynikiem kontroli umysłu Monarch, to postać ich „nadzorcy” jednak istnieje gdzieś w ich otoczeniu, dokonuje manipulacji i wpływania na nich w kierunku zachowania autodestrukcyjnego. Media często dodają i wzmacniają przekaz o domniemanych problemach gwiazd, przedstawiając je jako zaburzonych narkomanów. Gdy nastąpi ogłoszenie ich śmierci, świat jest w szoku, ale nie aż tak bardzo zaskoczony. Narkotyki i alkohol są, jak zawsze, idealnymi kozłami ofiarnymi. Jak mówią wtedy ludzie…”Sprawa zostaje zamknięta”.

Dlaczego nasza kultura popularna ma obsesję na punkcie seksu i śmierci, gdzie wschodzące gwiazdki, które przyciągają miłość milionów, strzelają sobie w głowę? W branży tak bardzo przesyconej okultystyczną symboliką, prowadzonej przez ludzi i organizacje, którzy wierzą w tajemne moce kabały, czy jest możliwe, że odbywają się w niej rzeczywiste rytuały okultystyczne? Czy zbiorowy szok spowodowany ogłoszeniem śmierci gwiazd używany jest jako psychodrama rytualna, mająca za zadanie dokonać wpojenia okultystycznego przesłania w zbiorową świadomość? Oczywiście, nie wszystkie zgony gwiazd są wynikiem rytuałów. Jedno jednak pozostaje niezmienne: Przypadki tych śmierci charakteryzują ciemną rzeczywistość show-biznesu, który jest dziedziną niezwykle toksyczną na wielu poziomach. Zostajesz złapany w tym królestwie i tylko starasz się z niego wyjść, przytoczmy własne słowa piosenki Amy Winehouse, Some Unholy War.

źródło: http://vigilantcitizen.com/musicbusiness/amy-winehouse-and-27-club/

przygotował: SH

Tags : , , , , , , , , , , , , ,

Komentowanie zamknięte.